וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד נוסף למפלגת העבודה

גיא ליברמן

25.9.2007 / 8:57

4 שנים לאחר שמכרה את בית המפלגה ברחוב הירקון בת"א ב-2.3 מיליון דולר, הוא הוצע למכירה בסכום של 10 מיליון

לאור עליות המחירים החדות בענף הנדל"ן בתל אביב, ובעיקר לאור הקשיים הכלכליים החמורים שבהם היא מצויה, היו בוודאי שמחים במפלגת העבודה אילו הבית ברחוב הירקון היה עדיין בבעלותם.

לפני כארבע שנים, לאחר ויכוח פנים-מפלגתי נוקב בנוגע לעתידו של הבית שהיה מעוז המפלגה, ולאחר שזו העתיקה את פעילותה לשכונת התקוה, הוחלט כי הבית יימכר.

תחילה דרשו בעבור הבית - הבנוי על כ-600 מ"ר, והשטח הבנוי בו הוא בהיקף של כ-1,000 מ"ר - כ-5 מיליון דולר. אחר כך הורידה המפלגה את מחיר היעד ל-3 מיליון דולר. סכום המכירה היה לבסוף 2.3 מיליון דולר, והוא שולם על ידי משפחה יהודית מארה"ב העוסקת בנדל"ן וביהלומים.

חצי מיליון דולר לדירה

מאז נקנה הבית ב-2003 לא נעשתה בו פעילות כלשהי, והוא נותר נטוש. זמן קצר לאחר קניית הבית הגישו בעליו לעיריית תל אביב תוכנית לשינוי ייעוד המבנה כדי להסב אותו למגורים. לפני כחודש אישרה עיריית תל אביב את התוכנית החדשה, שתכלול 25-27 יחידות דיור קטנות בנות כ-50 מ"ר כל אחת.

"לאור אישור התוכנית ולאור רמת המחירים הנוכחית החליטו בעלי המבנה להעמיד אותו למכירה, והם מבקשים בעבורו 10 מיליון דולר", אמר גדי שטרנזיס מסוכנות גדיש נכסים, הפועל בימים אלה למכירתו. לדבריו, דירה כזו יכולה להימכר כיום בכ-10,000 דולר למ"ר, מה שיעמיד את הדירות שייבנו בבניין על מחיר של כחצי מיליון דולר. עד כה קיבלו בעלי הבניין הצעה בסך 8.5 מיליון דולר מאיטלקי ממוצא יהודי העוסק בנדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully