וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסת ילדה בתאונה הקטלנית ביום כיפור בכפר תבור ייחקר בחשד לרצח

30.9.2007 / 14:16

החשוד גרם לתאונה בעת שהיה בשלילת רשיון, בשל עבירת תנועה שביצע לאחרונה



פרקליטות מחוז צפון הנחתה את המשטרה להתייחס לחקירת התאונה הקטלנית בכפר תבור ביום כיפור שבה נהרגה טל זינו, בת תשע, כחקירת חשד לרצח. מעבר לכך בפרקליטות אומרים כי הם לא יכולים להתייחס לדברים מאחר והתיק עדיין נמצא בחקירה.



נהג הטרקטורון, אסעד שיבלי, בן 20, מכפר שיבלי נעצר מיד אחרי התאונה ואמש האריך בית משפט השלום בנצרת את מעצרו בשישה ימים. החשוד גרם לתאונה בעת שהיה בשלילת רשיון, בשל עבירת תנועה שביצע לאחרונה. כמו כן, טוען בעליו של הטרקטורון, תושב הכפר שיבלי, כי החשוד גנב אותו ממנו.



הנהג הדורס דבק בגרסתו, לפיה בא למשוך כסף מהכספומט ונזרקו עליו אבנים. לדבריו, כשניסה לברוח דרס את הילדה. לדברי תושבים ששהו ליד בית הכנסת הגדול של המושבה, הנהג הפוגע נכנס למושבה בנהיגה פרועה. הוא נסע בפראות והרים שני גלגלים באוויר כאות התגרות בנו. מספר אנשים ביקשו ממנו שייצא מהמושבה, אבל הוא התעלם מהבקשות". קרן, תושבת המקום סיפרה כי "סמוך לבית הכנסת עמדה קבוצת ילדים, חלקם היו עם אופניים. הוא דהר לכיוונם בטרוף. טל ניסתה לברוח לעבר המדרכה, אבל הוא פגע בה".



חשוד נוסף שהיה מעורב בתאונה, תושב הכפר שיבלי בן 21, הסגיר את עצמו ביום שישי לידי המשטרה, מעצרו הוארך בשבעה ימים. בשבוע האחרון חיפשה אחריו המשטרה, בעקבות עדויות של תושבים לפיהן יחד עם הנהג הפוגע היה על הטרקטורון נוסע נוסף שנמלט מהמקום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully