וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב מכניס את זארה הום במקום קולנוע לב

שלומי שפר וסיון קלינגבייל

2.10.2007 / 12:25

כיוון שבתי הקולנוע נמצאים בדיוק מעל חנות זארה בקניון רמת אביב, ההערכות הן שהכוונה היא לחבר בין שתי הקומות

לב לבייב כבר מצא תחליף לבתי הקולנוע לב שיוצאו מקניון רמת אביב. ל-TheMarker נודע כי הכוונה היא להכניס לקניון, הנחשב לאחד המצליחים במדינה, שתי רשתות חדשות: רשת כלי הבית זארה הום ורשת האופנה מאסימו דוטי. שתי הרשתות נמצאות בבעלות חברת זארה, שאת הזיכיון שלה בישראל מחזיקה אפריקה ישראל, שבשליטת לב לבייב.

כיוון שבתי הקולנוע (סרטי שני) נמצאים בדיוק מעל חנות זארה הגדולה בקניון, ההערכות הן כי הכוונה היא לחבר בין שתי הקומות ולהפוך את כל הקומפלקס ל"מתחם זארה" אחד גדול. ככל הידוע, החוזים כבר נחתמו לפני כשבועיים וההכנות לשינוי יתחילו בקרוב.

רשת זארה הום היא רשת כלי מטבח וטקסטיל לבית, הפונה לקהל הבינוני-גבוה. לכאורה היא היתה אמורה להתחרות עם רשת גולף אנד קו, המנהלת חנות בקניון, ואולם ל-TheMarker נודע כי הרשת מתכוונת לנטוש את הקניון בקרוב בשל ייקור דמי השכירות בכ-30%.

בענף השיווק אומרים כי מנכ"לית גולף אנד קו, אילנה קאופמן, היא בין הבודדות שאינן נכנעות לייקור המחירים של הקניונים בבעלות אפריקה ישראל. תחרות נוספת לזארה הום בקניון עלולה להתפתח מרשת דומו, שנפתחה בקניון לפני מספר חודשים. דומו היא רשת כלי בית ובעיקר כלי מטבח, אולם היא ממוצבת גבוה יותר.

חברת Massimo Dutti הינה מותג ספרדי, הנמצא בעלות קבוצת Inditex, המחזיקה בכ-100 מותגי אופנה - ביניהם זארה ו-Pull and Bear הפועלים בישראל. המותג מתמחה בבגדים מחויטים וכיתר המותגים המשווקים על ידי קבוצת Inditex, מחירי הפריטים בו אינם גבוהים. ל-Massimo Dutti יש כ-390 חנויות הפרושות על פני כ-29 מדינות. הכוונה היא לפתוח בישראל 10-8 חנויות של הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully