וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיבושים ביס: עכשיו התביעה

ארנון בן-יאיר

2.10.2007 / 17:06

יגאל גרינדלר טוען כי בחודש שעבר סבלו לקוחות החברה משיבושים יומיומיים ומהפסקות בשידור, ותובע 122 מיליון שקל

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה אתמול תביעה נגד חברת yes ובקשה לאישורה כייצוגית על סך כ-122 מיליון שקל, בגין שיבושים יומיומיים בקליטת שידורי הלוויין והפסקות שידור ממושכות במהלך ספטמבר 2007. התביעה הוגשה על ידי לקוח של yes, יגאל גרינדלר, באמצעות עורכי הדין שי מילוא ויניב אינסל.

על פי כתב התביעה, גרינדלר הוא צרכן קבוע של טלוויזיה הנוהג לצפות בשידורי הלוויין מידי יום מאז התחבר לשירותיה של החברה. לטענתו, עבור שידורי הלוויין הוא משלם 228 שקל בחודש. עוד טוען גרינדלר כי במהלך ספטמבר 2007 לא סיפקה החברה שירותיה למנויים, ובכלל זה לו, והם סבלו משיבושים יומיומיים ומהפסקות בשידור. השיבושים התבטאו בקשיים בקול ותמונה עד כדי כך שלא ניתן היה לצפות בהם.

כמו כן נטען כי מוקד השירות של החברה קרס והיא פירסמה הודעה לפיה המנויים מתבקשים לא לפנות עוד למוקד. בכך, טוען גרינדלר, נמנע ממנו לצמצם את נזקו ולבקש להתנתק מהשירות באופן זמני. עוד נטען כי חברת yes הודתה בבעיה בפרסומים בעיתונות, ומסרה כי אינה יודעת להצביע על מקורה.

לטענת גרינדלר, על פי פרסומיה של yes, בין השאר תצהיר שהגישה לבית המשפט העליון, היא משרתת כ-535 אלף מנויים בישראל. לפיכך, מעריך התובע את גובה התביעה הייצוגית ב-122 מיליון שקל, המהווים החזר מלא עבור דמי המנוי ששולמו בגין חודש ספטמבר, בו המנויים לא נהנו משירותי הטלוויזיה ששילמו עבורם. התובע טוען כי ייתכן שיהיה צורך לתקן את התביעה, בהתאם לאפשרות של התמשכות התקלות גם בחודשים הבאים.

(א 2460/07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully