וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם משיבה מלחמה - בבלוג

נעה גרטי

7.10.2007 / 12:04

תחקיר כלבוטק, על מחדל לכאורה בטיב טעם, עתיד להיות משודר בשבוע הבא. החברה טוענת כי התחקיר מבוים, ויש לה הוכחות לכך

פרק נוסף בטלנובלת טיב טעם - כלבוטק עומד להתפרסם מחר.
תכנית התחקירים הטלוויזיונית עומדת לשדר ביום ראשון הבא תחקיר במסגרתו נתגלו מחדלי הגיינה במפעל טיב טעם. החברה, לה נודע על התחקיר המתגבש, מנסה בכל כוחה לעצור את השידור בטענה שהתחקיר בויים על ידי כמה מעובדיה הממורמרים, בשיתוף פעולה עם כלבוטק.

טיב טעם ביקשה בהליך משפטי לקבל את חומרי הכתבה ממערכת התכנית, אך הושבה ריקם. לאור זאת תפרסם מחר החברה בבלוג שלה קטע מוקלט המצביע על מעורבותם לכאורה של עובדי טיב טעם בביום תחקיר כלבוטק.

בא כוחה של טיב טעם, עו"ד זאב שרף, מעלה טענה נוספת במכתבו לרשות השנייה ולמערכת כלבוטק. לטענתו "בידי מרשתנו (טיב טעם - נ"ג) מצויה ראיה המצביעה על חשד לכאורה לפיו מי מבין אלה שמסרו לכלבוטק חומרי גלם ו/או מידע, שביסוד הכתבה, עתיד לקבל תמורה, אשר גובהה הכספי ייקבע גם על פי הרייטינג שיימדד בתוכנית בעת שידור הכתבה. אף חשד זה נחקר ועוד ייחקר עד תום".

ניפגש בבלוג

מחברת טיב טעם נמסר לוואלה! עסקים כי הם מנהלים כרגע מאבק על מוניטין החברה, גם במישור המשפטי וגם במישור הציבורי. "מאחר שאיננו מצליחים למנוע השידור בינתיים, אנו נציג בבלוג החברה את החומרים שיש בידינו. זוהי הפלטפורמה הציבורית היחידה שיש לנו, ובה נעשה שימוש". הבלוג נפתח על ידי מנהלי החברה לאור התחקיר שביצעה כלבוטק.

ברמה המשפטית, לבד מן הסוגיה של ביום הסצנות ואמיתות החומרים שיש בידי כלבוטק, עולה סוגיית הפרומואים שמשדרת התכנית. האם יכולה התכנית, מבחינה משפטית, לשדר פרומואים המעלים חשדות נגד טיב טעם מבלי שלזו תהיה זכות תגובה באותו מדיום - הטלוויזיה.

מן הזכיינית רשת נמסר כי "אנו עומדים מאחורי התחקיר ומשוכנעים באמיתותו. אנחנו סומכים את ידינו על כושר שיפוטו של ציבור הצופים שייווכח בעצמו מעבודת התחקיר העיתונאית, היסודית והממושכת שנעשתה בנושא זה".

במערכת כלבוטק סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully