וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטת הלוהטת של טיב טעם

8.10.2007 / 14:04

מהחברה נמסר כי בשיחה מתאר א’ לאחד ממנהלי המפעל את השתלשלות האירועים סביב ”תחקיר” כלבוטק שלכאורה בוים

טיב טעם חושפת קטע אודיו ראשון המציג קטעים נבחרים מתוך שיחה שהוקלטה בין א', עובד המפעל בבת חפר לבין אחד ממנהלי המפעל (ב').

מטיב טעם נמסר כי בשיחה מתאר א' את השתלשלות האירועים סביב "תחקיר" כלבוטק, הכוללת מעורבותם של עובדים במפעל, אשר פעלו ממניעים נקמניים כדי לפגוע בטיב טעם. העובדים פעלו, כך על פי החשד, להטעיית כלבוטק.

א', אומרים בטיב טעם, הוא עובד במפעל אשר לפני מספר חודשים הפיץ שמועה על קבוצת אנשים המחזיקים בקלטת, בה רואים חתולים המהלכים על משטחי הבשר במפעל.

משטחים אלה מופקרים לכאורה, יממות שלמות באוויר הפתוח, החשוף לברד, גשם ושמש, ולאחר מכן מועברים לסניפים. פרטי השמועה השתלבו עם מידע שהצטבר אצל החברה במהלך חקירה פנימית.

כזכור, טענה טיב טעם כי קיים חשד, כי מספר עובדים חברו יחד על מנת לפגוע בה מבחינה תדמיתית וכלכלית משיקולי נקם אישיים. במסגרת זו נבדק על ידי החברה גם החשד, כי בוימו על ידי עובדים מצבים או מצגים (במעשים או מחדלים) במתקני החברה שעלולים להיחזות כבלתי תקינים.

על פי החשדות שהצטברו, מאמינים בחברה כי התחקיר שערכה כלבוטק מתבסס על אירועים מבוימים.

בימים אלה, אומרים בחברה, נמצאת טיב טעם בעיצומה של חקירה פנימית על מנת לבנות תשתית ראייתית שתשמש את החברה במהלכיה המשפטיים.

החברה מסרה כי איננה יכולה לחשוף את כל החומרים שבידיה בכדי לא לשבש את הליכי החקירה הפנימית. כמו כן, הושמטו בהקלטה זו שמות, תאריכים וסימני זיהוי נוספים של המעורבים בפרשה.

עוד נמסר מטיב טעם: מאחר שמערכת כלבוטק החליטה לפרסם את התחקיר מבלי לפתוח בדיאלוג אמיתי עם טיב טעם, מתכוונת החברה להציג בפני הציבור בימים הקרובים את שלל העדויות המחזקות את טענתה לשיפוטו של הציבור.

תמליל הקלטת

א': שלושתם בוודאות
ב': מצלמים?
א': כן, וזה בדוק במיליון אחוז. זאת אומרת.. שלושתם ... זה בחורים שעבדו פה. זה הקבוצה שפיטרו אותם יחד.
ב': אלה שפיטרנו ב...? מהמלקטים ...
א': הקבוצה הגדולה שפוטרה של המלקטים. אחד מהם זה... שהיה ... הגבוה זה עם השיער ו... גם אחד ... הוא טיפוס מאוד שלילי. אם הוא רוצה להתנקם... הוא יעשה הכול בלי נקיפות מצפון.

א': הם גרמו לכך שיגיע לפה חוקר.
ב': ....
א': הם גרמו לזה שיגיע לפה חוקר ויתחיל כל.. בוא נגיד את זה ככה, כל הכדור שלג הזה ...
א': הם רצו להתנקם בזה שפיטרו אותם. אתה הבנת? השנאה הביאה אותם לאיומים... לא חלמתי שיגיע למימדים האלה.
ב': כמעט חמישה חודשים מתנהלת חקירה, כי החקירה נולדה לא רק בעקבות מה שאתה, סיפור איום החתולים שלך, איום החתולים שלך היה תוספת.
א': ...
ב': אנחנו ראינו חריגות בהעמסה, חריגות טמפרטורה. אנחנו מביטים אתה יודע בסרטים וראינו האטה בעבודה. אנחנו דיברנו עם... וזה התפרש כמעין שביתה איטלקית. לא הסתדר לנו דבר אחד כל הזמן. איך עובדים כשהיה... מנהל לילה או מישהו מאיתנו... היה מגיע והכול פיקס פיקס פיקס. אין חתולים, אין שום דבר, משטחים רצים...
א': הם ביימו.
א': הם ביימו פה את הסרט באותו יום שאני עבדתי מ-7 עד 10 באותה משמרת. ואני אומר ל... תסתכל הם מביימים כאילו, שני חברה, זה שהיה אצלנו פה... הוא ועוד מישהו... כאילו אחד הולך חוזר... מתחילים לצלם עם המצלמות, אני אומר הם מביימים, הם עושים לך הפקה נטו של סרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully