וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היה במשק משבר כמו ב-yes"

רוני לינדר-גנץ

9.10.2007 / 7:14

כך טוען מנכ"ל החברה רון אילון. "משווים את המשבר שלנו לסיליקון בחלב, אבל זה בכלל לא על אותה סקאלה. אני מבין את הלקוחות ומתנצל"

"אנחנו בעיצומו של צונאמי, ועם צונאמי כזה קשה להתמודד". כך, בפשטות ובגילוי לב, מגדיר רון אילון, מנכ"ל yes, את המשבר שאליו נקלעה החברה מאז 6 בספטמבר, היום שבו החלו השיבושים בשידוריה. "זה פשוט סיפור הזוי שאנחנו יודעים מתי התחיל, אבל לא יודעים מתי ייגמר. מעולם לא היתה בישראל חברה מסחרית שהתמודדה עם משבר כזה", מוסיף אילון ומבהיר: "משווים את המשבר שלנו לסיליקון בחלב או למשבר השניצלים של טבעול, אבל זה בכלל לא על אותה סקאלה. במקרה שלנו, לא יודעים מתי זה ייגמר. אם היו אומרים לי לפני עשרה ימים שזה יימשך עד עכשיו, הייתי אומר שמדובר בהזיה". לפי "ידיעות אחרונות" הנחת העבודה של yes היא שרוסיה משבשת את שידורי הלוויין. גורמים ביטחוניים רומזים כי מדובר בפיגוע אלקטרומגנטי.

בימים האחרונים מסתמן כי ללקוחות yes שגילו אמפתיה מסוימת בתחילת המשבר, מאבדים סבלנות: עוד ועוד טוקבקיסטים וצרכנים מדברים על מוקד שירות הלקוחות שאינו עונה ותקלות בלתי פוסקות. "אני מבין את הלקוחות ומתנצל", אומר אילון, "אבל את חוקי הטבע אי אפשר לכופף. רמת הפניות אלינו בתקופה האחרונה היא פי 12 מהרגיל: 400 אלף שיחות ביום, לעומת 30 עד 35 אלף בתקופה הכי לחוצה בקיץ.

"אני עובד 22 שעות ביממה, אין סוף טלפונים, נסיעות למוקדים, לצוותים בשטח, דיונים עם בעלי המניות - זה מטורף לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully