וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes שוכרת "צבא" לאיתור הבעיות

ערן גבאי

9.10.2007 / 8:37

החברה שכרה מטוס מחברת כים-ניר ב-130 אלף שקל, ספינה ב-8 אלף דולר ליום וניידות ב-6 אלף דולר - מוציאה מיליונים לפתרון תקלות השידור

בעקבות התקלה החמורה בקליטת שידורי הלוויין, מנכ"ל חברת הלוויין yes, רון אילון, מנהל צבא קטן בעלויות של מיליוני שקלים שיכבידו מאוד על המאזן הרעוע של החברה. ל-TheMarker נודע כי yes תשכור שירותי מטוס לאיכון מקור ההפרעות מחברת כים-ניר עם ציוד איכון של אלישרא בעלות של 130 אלף דולר. המטוס יתווסף לספינה ש-yes כבר שכרה ומחזיקה בים מזה יותר משבוע בעלות ראשונית של 8 אלף דולר ליום הפלגה. הספינה אמורה לתמוך בהשגת נקודת ציון (נ"צ) שלישי באיכון המקור המשדר שמשבש את קליטת השידורים נוסף על שתי ניידות שנשכרו על ידי yes בעלות של 6 אלף דולר.

עוד נודע כי חברת yes עיבתה, מאז פרוץ המשבר ב-6 בספטמבר, את מערך שירות הלקוחות שלה ב-15% על ידי החזרת מוקדני שירות שעבדו בעבר ב-yes ומכירים את העבודה בתנאי שכר משופרים שכוללים בונוס מיוחד. גם מערך הטכנאים עובה כדי לעמוד בלחץ הפניות, והחברה משקיעה בהכשרת הטכנאים וברכישת רכבי שטח נוספים כדי להגיע לקריאות השירות הנוספות.

מנכ"ל yes הודיע ערב החג על מחווה למנויים ברכישת עד 18 סרטי DVD בוקס חינם לכל מנויי החברה, וויתר למעשה על הכנסות אפשריות במאות אלפי שקלים ביום. המשבר אילץ את yes גם להפסיק לגמרי את המאמץ לגיוס מנויים חדשים, להפסיק את התמיכה במערך הטכנאים בשטח, ולחדול מטיפול שותף בבקשה להרחבת שירותים על ידי המנויים - מהלכים אלה ייצרו אפקט שלילי על מעמדה התחרותי של החברה בתוך כמה שבועות עד כמה חודשים בודדים.

עם סיום המשבר תצטרך yes להשקיע הון עתק בפיצוי המנויים, ובהשקעות בשיווק, פרסום ובשיפור מערך שירות הלקוחות, כל זאת כשהמתחרה, חברת הכבלים, נמצאת בתנופת עשייה ונהנית מיתרונות בולטים על חברת הלוויין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully