וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמירת מוניטין טיב טעם עולה כחצי מיליון ד'

יעל ולצר

9.10.2007 / 18:33

הרשת מעלה קמפיין לטלוויזיה ולעיתונות היומית. גורם בטיב טעם: "אנחנו רוצים לטעת בלב הציבור את הספק לגבי מה שיראה בתשדיר"

טיב טעם ממשיכה להילחם על דעת הקהל לקראת שידור תחקיר "כלבוטק" ביום ראשון. הרשת עולה בקמפיין בעיתונים היומיים ובטלוויזיה בהשקעה של כחצי מיליון דולר מתוך תקציב שנתי כולל של כ-2 מיליון דולר. ל-TheMarker נודע, כי לאחר שבשבוע שעבר פסלה הרשות השניה את בקשת טיב טעם לשדר תשדיר בעניין, בטענה שהיה אגרסיווי מדי וכלל השתלחות ישירה ב"כלבוטק", הסכימה טיב טעם לשנות את התשדיר. התשדיר הראשון אמור להיות משודר כבר ביום שלישי - יום של שידורי הזכיינית רשת, שאצלה משודרת התוכנית "כלבוטק".

גורמים מקורבים לטיב טעם אישרו: "לצערנו, הרשות השנייה מסרבת להעלות את התשדיר עם המסר האמיתי והנכון שלנו. נאלצנו להתפשר כדי שהציבור יהיה חשוף גם לעמדה שלנו". מלבד התשדיר הטלוויזיוני, החלה אתמול "טיב טעם" בפרסום מודעות ענק (דאבל) ב"ידיעות אחרונות" וב"מעריב", כשהסיסמא שמובילה את הקמפיין היא "מישהו הפיל את כלבוטק?"

בימים האחרונים העלו גורמים בכירים בשוק הקמעונאות את השאלה, מדוע אם אכן "טיב טעם" כל כך בטוחה בראיות שיש בידה בנוגע לביום התחקיר, היא לא הגישה תלונה במשטרה עד כה. ב"טיב טעם" הדגישו, שהחקירה המנוהלת על ידם היא חקירה פנימית, שכבר הביאה אותם לחשוד בחבלה ובביום על ידי עובדים שפוטרו, ועוד טענו שעובדים ומנהלי משמרת נוספים פוטרו בגין חקירה זו, אלא שלא הוגשה תלונה במשטרה, משום שאסטרטגיית המלחמה שלהם בכלבוטק הוגדרה מראש כמלחמה על דעת הקהל.

"אי אפשר להוציא צו מניעה לתשדיר, כי חופש הביטוי גובר", אמר אחד הגורמים. "ולכן החלטנו שייעוד המלחמה שלנו בכלבוטק, הוא לטעת בלב הציבור את הספק לגבי מה שיראו בתשדיר. כדי שמי שיצפה בכלבוטק ידע, שיתכן וכל מה שיצפו בו הוא מבוים. לכן הקמפיין שלנו זהיר ולא פזיז. אין מניעה להגיש תלונה במשטרה, אבל הראיות כרגע נלמדות עד תומן, ורק אם בהמשך נחשוב שיש מקום להגיש תלונה במשטרה, נעשה זאת".

בימים שנותרו עד לפרסום התחקיר בכלבוטק, תמשיך "טיב טעם" לפרסם מודעות ענק בעיתונים, באינטרנט ובטלוויזיה. "נכון, זה הרבה כסף, אבל אנחנו מוכנים לשלם אותו", אמרו גורמים ב"טיב טעם". יועץ התקשורת, מוטי שרף, אמר: "לאורך כל הזמן נבדקו מספר אפשרויות, ביניהן הגשת תלונה במשטרה ונקיטת צעדים משפטיים כנגד הגורמים המעורבים בפרשה. בעת הצורך נשתמש באמצעים העומדים לרשותנו. נבחר את המקום והזמן להגיב לתחקיר שיפורסם".

מ"רשת" נמסר: "הרשות השנייה אישרה את התשדיר ולכן מכרנו ל"טיב טעם" זמן מדיה, ונשדר את הפרסומת שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully