וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום ומירס מצניעות העלאות מחירים

בר חיון

10.10.2007 / 7:45

אורנג' לעומתן מבליטה שינויי מחיר, ופלאפון סירבה להיבדק. היום: משמרת מחאה נגד סלקום בשל מחדל פרסום התעריפים

לקוחת סלקום, הטוענת כי סלקום אינה מודיעה ללקוחותיה בצורה הוגנת וברורה מספיק על העלאת תעריפים, אירגנה משמרת מחאה שתתקיים היום ב-17:00 מול בית סלקום בנתניה.

הלקוחה, ע', טוענת כי הודעת סלקום על עלייה בתעריף חבילת SMS הופיעה בחשבונית שנשלחה לה במקום מוצנע ובאותיות קטנות מדי. בהודעה זו, שנשלחה במרץ, תעריף חבילת 200 הודעות SMS עודכן מ-17.01 שקל ל-49.90 שקל - ולחבילה התווספו 50 הודעות SMS נוספות. כלומר, התעריף ל-SMS עלה מכ-8 אגורות לכ-20 אגורות - פער של 150% (פי 2.5).

"הייתי מצפה שעל כזאת עלייה חדה במחירים יודיעו בצורה בולטת יותר", אומרת ע', "אך המקום שהוקצה להודעה היה מזערי". רק לאחר חודשיים וחצי ע' שמה לב לשינוי משמעותי בחיוב החשבון שלה וכשהתקשרה לשירות הלקוחות הופתעה לגלות שהתעריפים עלו. כשביקשה להחזיר את כספה על התקופה בה לא היתה מודעת לעליית התעריפים, נענתה בסירוב.

סלקום - לא נוטים להבליט

מבדיקת החשבונית של סלקום, התרשמנו שההודעה על עליית המחירים היתה אכן קטנה ולא בולטת, למרות שמוקמה בשני מקומות: בתחתית העמוד הראשון ובראש העמוד השני.






בדקנו כיצד מודיעות שאר החברות על עליית מחירים.

מירס - מצניעים לכת

בחשבונית של רשת מירס התקשינו אף יותר באיתור ההודעה על העלאת תעריפים. ההודעה, באותיות קטנות יחסית לשאר הכתוב, מוקמה בחלק בחשבונית בו מופיע מידע על מבצעים ופרסומות. השטח שהוקצה למבצעים ופרסומות הוא גדול בהרבה מזה שהוקצה להודעה על עליית תעריפים.



.

אורנג' - אי אפשר לפספס

הודעות על עלייה בתעריפים נמסרות ללקוחות אורנג' במכתב נפרד, המצורף לחשבונית או דרך המייל, לפי העדפת הלקוח. במכתב זה, שכולו מוקדש לשינויים ועדכוני תעריפים, לא ניתן לפספס את המידע בדבר עליית תעריפים.




.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פלאפון

רשת פלאפון סירבה לשלוח לנו לבדיקה חשבונית המודיעה על העלאת תעריפים.

"חפשו בעיתונים"

הנחיות משרד התקשורת מציינות כי "מפעיל הסלולר רשאי להעלות תעריף של כל שירות או סל שירותים רק לאחר שהודיע מראש ובכתב למנוי על התעריף החדש, וזאת לפני מועד כניסת התעריף החדש לתוקף". מעבר לכך, אין הנחיות לגבי גודל האותיות או אופן הפרסום.

סלקום מסרה בתגובה כי "במקביל להודעה מראש באמצעות הודעה כפולה בחשבונית, אנו מפרסמים עליות תעריפים גם בהודעות בעיתונים. במודעות אלה יש גם הפניה למערכת טלפונית ייעודית, המספקת ללקוחות עדכונים לגבי תעריפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully