וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFN הקימה ארכיון ממוחשב במרכז למיפוי ישראל במסגרת פרויקט בהיקף 6 מיליון שקל

צורי דאר

20.9.2001 / 17:27

בארכיון רוכזו למעלה מחצי מיליון מסמכים; החברה רשמה רווח תפעולי של 134 אלף שקל ברבעון השני

חברת IFN הודיעה היום כי סיימה פרויקט של הקמת מערך ממוחשב במרכז למיפוי ישראל (מפ"י). היקף הפרויקט הוא 6 מיליון שקל, ועד כה בוצעה עבודה בהיקף של 4.5 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט רוכזו כל המפות, שרטוטים, תרשימי עבודה וכל החומר המקצועי של המרכז למיפוי ישראל בארכיון ממוחשב הכולל למעלה מחצי מיליון מסמכים. אלון שטרסמן, מנכ"ל IFN, מסר כי בעתיד, כאשר תורחב המערכת ותיושם גירסת ה-Web, יוכל הציבור לאתר מפות ומסמכים להם הוא נזקק, ולבצע את הרכישה באמצעות המערכת.

IFN מספקת פתרונות כוללים (חומרה ותוכנה) בתחום הקרוי "ניהול מסמכים". תחום זה כולל פתרונות מבוססי תוכנה לניהול ארכיונים אלקטרוניים, לניהול המסמכים עצמם, לשמירה ולניהול של פלט מחשבים ולניהול תהליכי עבודה.

החברה, שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, עברה לרווח ברבעון השני של 2001, לאחר חמישה רבעונים רצופים של הפסדים כבדים.

את הרבעון השני של השנה סיימה IFN עם רווח תפעולי של 134 אלף שקל, לעומת הפסד של 3.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, והפסד של 2.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2001. הרווח הנקי הסתכם ב-60 אלף שקל, לעומת הפסד של 4 מיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully