וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eShip-4u הישראלית תספק לרשות הדואר הגרמנית תחנות שילוח אוטומטיות; מגייסת 6-8 מ' ד'

צורי דאר

20.9.2001 / 17:18

שווי העסקה שנעשתה כחלק מפרויקט פיילוט כחצי מ' ד'; במידה שהפיילוט יצליח החברה תקבל הזמנות של מאות תחנות בשווי עשרות מ' ד'

חברת הסטארט אפ הישראלית eShip-4u, ספקית פתרונות תוכנה וחומרה לתעשיית השילוח, הודיעה היום כי תספק לרשות הדואר הגרמני, הדויטשה פוסט, מערכות ממוחשבות לקבלה ולשיגור חבילות במסגרת עסקה בשווי כחצי מיליון דולר.

החברה נמצאת במגעים לגיוס 6-8 מיליון דולר לפי שווי של מעל 20 מיליון דולר. גורם בחברה מסר ל-TheMarker.com כי החברה קיבלה עד כה התחייבויות להשקעה בסך של כ-2 מיליון דולר והגיוס כולו יושלם עד אמצע נובמבר.

eShip-4u מתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה וחומרה לתעשיית השילוח. הפיתרון של eShip-4u - ה-ADM (Automatic Delivery Machine) - הינו תחנה ממוחשבת בה ניתן לאסוף ולשגר חבילות. ה-ADM מאפשר לעסקים ולצרכנים פרטיים לבצע פעולות אלה בזמן ובמקום הנוח להם - וללא תלות בשעות הפתיחה של סניפי הדואר ובזמני ההפצה של חברות השיגור.

במערכות משולבת תוכנה המקשרת דרך שרת מרכזי אחד בינן לבין רשתות השיווק ולבין חברות השיגור והלקוחות. עם ביצוע רכישה באינטרנט ניתנת ללקוח האפשרות להחליט לאיזה תחנה תשוגר החבילה. עם הגעת החבילה הוא יקבל הודעת SMS או הודעת אי-מייל על כך.

הדויטשה פוסט, הנחשבת לרשות הדואר השנייה בגודלה בעולם (אחרי הדואר האמריקאי) עם מחזור שנתי של כ-32 מיליארד יורו, בחרה לאחרונה בפתרונות eShip-4u עבור פרויקט תחנות שילוח.

מדובר בפרויקט פיילוט שיחל בחודש נובמבר הקרוב ובמסגרתו תתקין eShip-4u 12 תחנות ADM בערים דורטמונד ומיינץ. החל מה-15 בנובמבר ישמשו התחנות החדשות כשירות אלטרנטיווי למגזר העסקי בלבד. ב-15 בינואר ייפתח הניסוי גם לצרכנים פרטיים שיוכלו לקבל ולשגר חבילות באמצעות התחנות.

הפיילוט צפוי להסתיים באפריל 2002. מטעם החברה נמסר כי במידה שהפיילוט יצליח, צפויה התקנה של מאות תחנות מסירה בגרמניה בשווי עסקה כולל של עשרות מיליוני דולרים.

eShip-4u נוסדה בספטמבר 2000 על ידי דן גרנות, יואב קוסטר, שלום וייס וניר כינורי. סמוך להקמתה גייסה החברה סבב סיד של 3.8 מיליון דולר מהקרנות וריטאס ויוזמה ומשני גופים פרטיים לפי שווי של 9 מיליון דולר אחרי הכסף.

באביב 2002 מתכננת eShip-4u להרחיב את שיתופי הפעולה שלה עם חברות שילוח בארה"ב ובאירופה. החברה מתכננת להגיע למחזור של 14 מיליון דולר בשנת 2002 ולעבור לרווח בשנת 2003.

החברה מעסיקה 27 עובדים במרכז פיתוח בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully