וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון נערכת לניידות המספרים

עדי דברת

10.10.2007 / 17:34

פלאפון תעלה הערב את הסרט השני במהלך ”הכול יכול לקרות”. תציג הטבות ללקוחות חדשים, ותאפשר הצטרפות ללא התחייבות

פלאפון נכנסת לישורת האחרונה לפני תוכנית ניידות המספרים שאמורה לצאת לפועל בתחילת חודש דצמבר. החברה תצא החל מהיום עם קמפיין רחב היקף, בעלות של למעלה מ-12 מיליון שקל, שיעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות ובאינטרנט.

תקציב הפרסום של פלאפון בשנת 2007 עמד עד כה על כ-23.3 מיליון דולר. בשנת 2006 הוציאה פלאפון על פרסום כ-25.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים - הערכות על-פי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום). בליווי הקמפיין הקרוב אמורה פלאפון לסגור את השנה עם תקציב פרסום הגבוה מזה שהוציאה שנה שעברה.

חברות הסלולר המתחרות, סלקום ופרטנר, נערכות אף הן למכת הנגד ואמורות לצאת בקמפיינים גדולים בתקופה הקרובה. גורם בענף התקשורת מסר כי תקציב הפרסום של פרטנר לא צפוי לגדול משמעותית משנה שעברה, אז עמד על כ-29.8 מיליון דולר (מחירים ריאליים - הערכות על-פי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

לדבריו, פרטנר תצא אמנם בקמפיינים נוספים אך אין בכוונתה "להשתולל" לקראת הניידות המתקרבת כמו החברות הסלולריות האחרות. עד כה, עמדה ההוצאה לפרסום של פרטנר בשנת 2007 על כ-23.2 מיליון דולר (מחירים ריאליים - הערכות על-פי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

סלקום מצידה לא חושפת פרטים על תוכניותיה העתידיות אך לא רחוק היום בו נראה קמפיין רחב היקף שייצא מטעמה. תקציב הפרסום של סלקום עמד עד כה בשנת 2007 על כ-21 מיליון דולר לעומת 25 מיליון דולר בשנת 2006 (מחירים ריאליים - הערכות על-פי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

"הכל יכול לקרות" ?

במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, תציע פלאפון שורה של תוכניות והטבות תחת המסר "מהיום הכל יכול לקרות. חכו ותראו". הסרטון הראשון שיעלה הערב הינו סרטון תדמיתי. אחריו תעלה פלאפון עם ארבעה סרטונים נוספים לפחות, בהם תציע כל פעם הטבה או תוכנית מיוחדת אחרת.

כמובילי הקמפיין בחרה פלאפון בילדים המוצגים כמנהלים את העולם. לדברי ניר שטרן, משנה למנכ"ל פלאפון, "על מנת להעביר את המסר שמהיום הדברים הולכים להיראות אחרת, בחרנו בעולם של ילדים משום שהוא עולם בו אין מגבלות והכל בו אפשרי, כיף וקל אך גם מאוד פשוט".

מועד יציאת הקמפיין מגיע יום לאחר פרסום תוצאות הניסוי שערך פורום החברות לניידות המספרים לבדיקת מוכנות החברות לפרויקט הניידות. מהתוצאות, שפורסמו אתמול ב-TheMarker, עולה כי פלאפון קיבלה רק 36.1% הצלחה בהעברת שיחות (סלקום 84.2%, פרטנר 54%).

על הבחירה לצאת בקמפיין כשתוצאות הניסוי מראות כי אינה מוכנה למהלך בפועל אומרת פלאפון: "הדו"ח אינו נכון. פלאפון נערכת במלוא המרץ בשנה האחרונה לניוד המספרים. מכל האינדיקציות שבידינו, ברמת ההנדסה ומערכות מידע, אנחנו ערוכים לניידות. בחודש וחצי הקרובים צריכות החברות להשלים את כל הבדיקות בינן לבין עצמן ואז יהיה המבחן האמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully