וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקסימום אלף לקוחות ינטשו את yes"

רוני לינדר-גנץ

10.10.2007 / 16:54

מנכ"ל החברה טוען כי עד כה לא נטש אף לקוח וזה הצפי שלו עד סוף אוקטובר. אילון כבר ציין כי זהו משבר בסדר גודל שאף חברה לא ידעה

התקלות ב-yes ממשיכות, אך מנכ"ל yes, רון אילון, אומר שהמנויים עדיין נאמנים: "עד עכשיו יש אפס נטישת מנויים נטו. עד סוף החודש מקסימום 1,000".

לקוחות yes מתחילים לאבד את סבלנותם: כבר יותר מחודש שרבים מהם נאלצים להתמודד עם תקלות חוזרות ונשנות בשידורים, איש אינו יודע מתי יגיע סופו של המשבר, ושירות הלקוחות של החברה נמצא במצב של קריסה.

נכון להיום, מדווחים ב-yes כי האזורים שסובלים את עיקר הפגיעה הם יישובי הצפון - הקריות, נהריה, עכו ועוד. תקלות מעט פחות חמורות מתרחשות באזור תל אביב וגוש דן ואף בדרום. בכל מקרה, מבהירים ב-yes, התקלות אינן רציפות, אלא נמשכות כמה שעות ביום לסירוגין, ובכל מקרה לחברה אין כל דרך לדעת מראש מתי והיכן "תכה" התקלה הבאה, ובאיזו עוצמה.

אם התקופה הראשונה התאפיינה במידה רבה של הבנה ואמפתיה מצד הלקוחות, לאור העובדה שהתקלות נובעות ממקור עלום שאינו בשליטתה של yes, הרי שבימים האחרונים האמפתיה התחלפה בחוסר סבלנות ועצבים, שבאים לידי ביטוי בין השאר בשובל ארוך של טוקבקים נזעמים בתגובה לכל ידיעה שמתפרסמת בנושא, פניות למערכות העיתונים ובעיקר מטר של טלפונים למוקד שירות הלקוחות של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully