וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לעבוד במייספייס?

נתן ליפסון

13.10.2007 / 19:13

הרשת החברתית הגדולה בעולם מגיעה לישראל וכבר הספיקה לפרסם הצעת עבודה. ההזדמנות שלכם לעבוד תחת רופרט מרדוק

מייספייס, הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם כ-115 מיליון מבקרים שונים מדי חודש, החליטה להקים סניף ישראלי. הרשת פירסמה ב-LinkedIn הצעת עבודה למנהל תוכן לפעילות הישראלית שלה.

התפקיד כולל, בין היתר, יצירה, איסוף ועיצוב תכנים מקומיים ותכנון, ארגון ותזמון של פרסום תכנים. הדרישות כוללות תואר ראשון וניסיון בניהול פרויקטים מקבילים.

מייספייס נרכשה ביולי 2005 על ידי ניוז קורפ. שבשליטת רופרט מרדוק, תמורת 580 מיליון דולר. צמיחתה מהמהירה והפופולריות העצומה של רשתות חברתיות בכל העולם גרמו למנתחים שונים להעריך את שווייה הנוכחי בטווח של 5-10 מיליארד דולר, כלומר פי 9-17 מהשווי שלפיו נרכשה לפני מעט יותר משנתיים.

יריבתה הגדולה ביותר של מייספייס היא פייסבוק, שהוקמה על ידי מרק צוקרברג בעת שהיה סטודנט בהרווארד. פייסבוק, עדיין חברה עצמאית, ביצעה בסוף מאי צעד אסטרטגי - היא איפשרה לספקים חיצוניים להציע את היישומים שלהם לחברי הרשת. מאז, כ-5,500 יישומים שונים הוצעו לחברי הרשת והיו אחראים לכשליש מהצמיחה שלה.

קצב הצמיחה של פייסבוק גבוה הרבה יותר מזה של מייספייס: 270% לעומת 72% בשנה שחלפה שהסתיימה ביוני 2007, אבל היא עדיין קטנה יותר: יש לה כ-53 מיליון מבקרים שונים בחודש, כ-45% מ-מייספייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully