וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבייב מסתער על ירושלים

גיא ליברמן

14.10.2007 / 9:25

אפריקה ישראל תקים בשנים הקרובות 900 דירות יוקרה בעירבחברה צופים כי היקף המכירות יעלה על 500 מיליון דולר

אפריקה ישראל למגורים, שבבעלות לב לבייב, רכשה בשנתיים האחרונות חמישה מגרשים בבירה, עליהם היא מתכננת להקים בשנים הקרובות כ-900 יחידות דיור רובן למגורי יוקרה.

המשא ומתן לרכישת שני מגרשים גדולים נוספים לבניית 150 יחידות דיור נוספות נמצא בעיצומו. בסך הכל צופים בחברה כי היקף המכירות יעלה על 500 מיליון דולר.

אפריקה ישראל למגורים מכרה בעשר השנים האחרונות פחות מ-500 יחידות דיור בבירה, תוך שעיקר פעילותה בישראל מתרכזת ברמת גן. אלא שלבייב ביקש - וקברניטי החברה פנו לבירה. בשנתיים האחרונות נרכשו כאמור, חמישה מגרשים בנקודות שונות בעיר, כשהמילה האחרונה עדיין לא נאמרה.

פרויקט הדגל של החברה, שיוקם ראשון מבין החמישה, יבנה במתחם הרחובות הנביאים, מונבז והלני המלכה בשטח כולל של כ-22 אלף מ"ר. המבנה, שייבנה בשיתוף חברת שיינפלד בע"מ, יוקם משני אגפי מגורים וביניהם חצר פרטית בסגנון ירושלמי.

במבנה יהיו 9 קומות והוא יכלול בין היתר, לובי מפואר, מועדון דיירים, בית כנסת לדיירי המתחם, בריכת שחייה, ספא וחדר כושר. לפני שאתם רצים לפנקס הצ'קים, חושב לדעת כי מחיר דירה במתחם ינוע בסביבות 20-18 אלף דולר למ"ר, בעיקר בשל הנוף לכיוון העיר העתיקה שישתקף מהקומה הרביעית ומעלה בבניין.

באפריקה ישראל מוסרים כי למרות ששיווק הפרויקט החל רשמית רק בסוף השבוע האחרון, יש כבר קונה פוטנציאלי לאחת מעשר דירות הפנטהאוז בפרויקט, המשתרעת על שטח של 280 מ"ר, במחיר של 6 מיליון דולר.

בכל 100 הדירות בפרויקט תבנה מרפסת סוכה. בחברה צופים כי בתוך חצי שנה יתחילו העבודות להקמת המבנה שימשכו כשלוש שנים. עוד צופים בחברה כי היקף המכירות במתחם יהיה מעל 125 מיליון דולר.

לחרדים בעלי ממון

לא הרחק, ובסמוך לבית אנה טיכו, תקים החברה, גם כן בשיתוף חברת שיינפלד, את מתחם הרב קוק. המתחם יכלול 130 יחידות דיור בנות 5-2 חדרים ופנטהאוזים בני שישה חדרים, בבניינים בני תשע קומות. גם כאן ייהנו הדיירים לעתיד מחדר כושר וספא.

מתחם נוסף של החברה יוקם ברחוב אחד העם בשכונת רחביה-טלביה היוקרתית. המתחם יכלול כ-90 יחידות דיור על פני שטח כולל של 13 אלף מ"ר, בחמישה מבנים בני שבע קומות וביניהם חצר פרטית.

גם לשכונת ארנונה הגיע לבייב. בשדה של עצי הדובדבן הניצב כיום בדרום השכונה, תקים אפריקה ישראל כ-400 יחידות דיור.

הרכישה האחרונה של אפריקה ישראל למגורים בעיר היא מתחם "שמורת האחוזה", המצוי במגרש בשטח של כ-7.6 דונם בשכונת רוממה בכניסה המערבית לעיר. החברה מתכננת להקים במקום פרויקט בשטח כולל של כ-23 אלף מ"ר אשר יכלול כ-160 יחידות דיור בחמישה בניינים, כשהפרויקט מיועד בעיקר לקהל החרדי.

לדברי מנכ"ל אפריקה ישראל, יורם קרן, "ירושלים תהיה העיר בעלת פעילות הנדל"ן הענפה ביותר בישראל בה פועלת חברת אפריקה ישראל למגורים. ירושלים נהנית מביקוש גדול לדירות מגורים, במגזרים שונים, ובכוונת החברה לשווק את הדירות בכל פרויקט בהתאם לייחודיות שבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully