וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes מפצה: ערוצי פרימיום חינם ל-3 חודשים

ערן גבאי

16.10.2007 / 8:55

הערוצים כוללים את ערוצי הספורט, האוכל, הבריאות, הביוגרפיה, הילדים והפעוטות ומשחקי האינטראקטיב. העלות: מיליוני שקלים

חברת הלוויין yes מודיעה רשמית על הפיצוי שתעניק לכל לקוחותיה בשל השיבושים בקליטת השידורים שנמשכו יותר מחודש ימים. החברה מודיעה כי תפתח עבור כל המנויים שלה למשך 3 חודשים, עד ה-16 בינואר 2008, את כל חבילות הערוצים, כולל חבילות הפרימיום (להוציא אירוטיקה). Yes תפתח את כל הערוצים ללא תוספת תשלום החל מהיום, ובאופן אוטומטי.

החברה מדגישה כי היא לוקחת אחריות ומפצה את לקוחותיה למרות שאינה אשמה, ומעריכה את שווי הפיצוי ללקוח בכ-400 שקל, שמשמעות הדבר פיצוי של כ-216 מיליון שקל על פני רבעון. עם זאת יצויין כי בשל שיטת ההתחשבנות שבין yes לספקי הערוצים, עלות הפיצוי עבור yes נמוכה בהרבה ונאמדת במיליוני שקלים רבים.

הערוצים כוללים את כל ערוצי הספורט כולל ליגות הכדורגל הישראלית והאנגלית, ערוצי האוכל, הבריאות, הביוגרפיה, הילדים והפעוטות ומשחקי האינטראקטיב.

מנכ"ל yes, רון אילון, "אנו מודים ללקוחותינו שצעדו איתנו ברגעים קשים לחברה ולא נוחים לצופים. התמיכה בחברה ריגשה אותנו. אנו מחכים להודעה רשמית של משרד התקשורת כי ההפרעה הסתיימה - אך למרות זאת החלטנו על הפיצוי עכשיו, לאחר שעברנו שבוע שקט. החלטנו לתת את הפיצוי לכל הלקוחות, למרות שחלק גדול לא נפגע מאחר וההפרעה פגעה בעיקר במתגוררים לאורך קו החוף. הפגיעה העיקרית - לאורך קו החוף בצפון המדינה".

מסכמים שבוע שקט

ב-yes הדגישו כי לקוחות שכבר משלמים כיום על ערוצי פרימיום שרכשו בנפרד יזוכו בחשבונם באופן אוטומטי. רשימת ערוצי הפרימיום המוענקים ללקוחות ללא תשלום כוללת את ערוצי ספורט: ספורט 1, ספורט 2, LIVE 5+ ,GOLD 5, ערוצי lifestyle: ערוצי האוכל, הבריאות, ביוגרפיה, מיסטיקה וקריוקי, ערוצי ילדים: לוגי, בייבי, yes בייבי, ג'וניור, הופ לומדים, ערוץ הילדים+, JETIX I, משחקי הגיון ומשחקי אינטראקטיב. כמו כן, ערוצים לישראלים דוברי הרוסית וערוצים זרים נוספים. פתיחת הערוצים אינה כוללת את ערוצי הארוטיקה ואת ה-DVDBOX .

אילון אמר כי "אנו מעריכים כי ההפרעה - שהחלה בסמיכות לאירועים בצפון - מקורה כנראה בגורם זר. אנו יודעים שההפרעות פגעו בעיקר בלקוחות שמתגוררים לאורך החוף, בקו ראייה עם הים. קרוב ללבנון הופרעו השידורים באופן קשה יותר.

"עברנו שבוע שקט, ואני רוצה להודות לצה"ל על תרומתו לאיתור הגורם המפריע. כפי שאמר שר התקשורת - ההפרעה הנובעת מפעילות של מדינה זרה נמצאת באחריות טיפול הממשלה ואנו מחכים להודעתה הרשמית שתסיים את האירוע. למרות זאת החלטתי שאין מקום להמתין עם הפיצוי ללקוחות ועל החברה לפעול מיידית. מכאן ההודעה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully