וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מונה מנהל שיווק ראשי לקומברס

עומרי כהן

16.10.2007 / 9:12

לתפקיד מונה האמריקאי ג'ון בניון. המינוי נוגס בסמכויותיהם של צואלה ואיינהורן

אנדרי דהן, מנכ"ל קומברס טכנולוג'י, מחזק את מעורבות ההנהלה האמריקאית של הקבוצה בפעילות החברה הבת הישראלית קומברס אינק. ל-TheMarker נודע כי דהן החליט למנות לראשונה מנהל שיווק ראשי (CMO) לקומברס טכנולוג'י שיעמוד בראש מערך השיווק של הקבוצה. לתפקיד מונה ג'ון בניון (John Bunyan) ששימש בעבר סגן נשיא בכיר בחברת הטלפוניה האמריקאית AT&T, בחברת המידע דן אנד ברדסטריט ובסוכנות הידיעות רויטרס. בקומברס אישרו את הדברים.

קומברס טכנולוג'י פועלת כחברת אחזקות ומחזיקה בחברות קומברס אינק, ורינט, אולטיקום וסטארהום. בשל המבנה הנוכחי - שכלל ארבע חברות בנות מרכזיות בעלות תחומי פעילות שונים - פעלה כל חברה בנפרד, ואילו ההנהלה המרכזית של הקבוצה התמצתה במנכ"ל (דהן) ובסמנכ"ל כספים. כעת החל דהן במיסוד הנהלה מרכזית רחבה כצעד נוסף לפירוק המבנה הנוכחי וליצירת חברה אחת המבוססת על פעילות קומברס אינק. צעד זה דורש מכירה של האחזקות בוורינט, באולטיקום ובסטארהום והכפפת החטיבות השונות של קומברס אינק, ישירות לדהן ולהנהלה החדשה.

בניון, ששימש טרם המינוי יועץ בכיר לתעשיית הטלקום העולמית, יהיה אחראי על פעילויות השיווק של קומברס טכנולוג'י וקומברס אינק. לקראת כניסתו לתפקיד, החל בניון לדרוש ישירות ממנהלי קומברס אינק דו"חות שונים הנוגעים לפעילותם. מינויו צפוי לקצץ בסמכויות בתחום השיווק של שניים מבכירי קומברס אינק, ירון צואלה ובני איינהורן.

קומברס אינק מתמחה בפיתוח שירותי ערך מוסף ותוכנות בילינג לחברות טלקום ברחבי העולם. נשיא החברה, ירון צואלה, שהחליף בתחילת אפריל את המנכ"ל המיתולוגי זאבי ברגמן, יתרכז, כנראה, בניהול הפעילות בחטיבות השונות. איינהורן, ששימש עד כה מנהל השיווק הראשי של החברה הבת, יתרכז מעתה בתפקידו השני - ניהול הפעילות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה (EMEA); מדובר באזור חשוב התורם יותר מ-40% מהכנסות קומברס אינק, ולכן דורש תשומת לב ניהולית רבה. בשבועות הקרובים ימונה בכיר בתחום השיווק שידווח בו-בזמן לבניון ולצואלה.

במקביל, פועל כיום דהן לשיקום הנזקים מפרשת הבקדייטינג (קביעה בדיעבד של תאריכי חלוקת האופציות למנהלים), שהביאה להתפטרותו של קובי אלכסנדר ולהדחת קומברס טכנולוג'י מבורסת נאסד"ק. עד סוף ינואר 2008 אמורה החברה להגיש את דו"חותיה הכספיים המתוקנים לרשות ניירות ערך בארה"ב (SEC), ולאחר מכן יוכל דהן לסיים את מלאכת מכירת האחזקות בוורינט, אולטיקום וסטארהום.

ב-TheMarker דווח בלעדית בחודש שעבר כי לפחות שלוש חברות - מוטורולה, ניוסטאר (NeuStar) ולוג'יקה סי.אם.ג'י (LogicaCMG) - כבר הגישו הצעות לרכישת סטארהום בסכום מוערך של 150-250 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully