וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטקס בשת"פ עם גוגל

16.10.2007 / 11:54

ההסכם מאפשר לגולשי תוכנת Netex לקבל תוצאות משולבות ממנגנוני החיפוש של Netex ו-Google. מניית נטקס מזנקת ב-13.3%

חברת נטקס חתמה על הסכם עם גוגל העולמית לפיו שתי החברות ישתפו פעולה ביניהן, באופן בו גולשי אתר Netex ומשתמשי תוכנת Netex יוכלו לקבל תוצאות חיפוש משולבות הכוללות הן תוצאות המבוססות על מנגנוני החיפוש הממוקדים של Netex והן תוצאות חיפוש תוכן שמקורן במנגנוני החיפוש של Google.

בנוסף, במערכות Netex תשולבנה מודעות פרסום טקסטואליות שמקורן במערכות הפרסום של Google, אשר בגינן תתבצע חלוקת הכנסות בין החברות.

נטקס יוצאת לחו"ל

שיתוף הפעולה הראשון בין Google ל-Netex החל בסוף שנת 2005, והיווה את ההסכם הראשון של Google בישראל מאז החליטה החברה להקים סניף בארץ.

נטקס הנסחרת בבורסת ת"א, ומזנקת כעת ב-13.3%, מפתחת טכנולוגיות חיפוש ייחודיות בשפה טבעית ומערכות פרסום ממוקדות הקשורות לחיפוש בעולם האינטרנט והסלולר ומשתמשת במערכות ובטכנולוגיות אלו לצורך מתן שירותי ניתוב , חיפוש ופרסום מתקדמים ברשת האינטרנט והסלולר.

החברה החלה את פעילותה בשוק האינטרנט בישראל, בו רשמה תוכנת הגלישה החופשית של Netex למעלה מ-3.5 מיליון הורדות באתרה. כיום, החברה מרחיבה את פעילותה לשוק הבינלאומי, בדגש על מדינות אירופה והמזרח הרחוק, באמצעות שיתופי פעולה מקומיים עם חברות תקשורת מובילות בכל מדינה.
לאחרונה, הודיעה החברה על כניסתה לפעילות בשוק הרוסי, באמצעות מתן זיכיון לאחת מקבוצות התקשורת הגדולות במזרח אירופה להפעלה של שירותיה, באמצעות הטכנולוגיות והמערכות החדשות של נטקס ברוסיה, אוקראינה וקזחסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully