וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבנק לאומי ממליצים למשקיעים במניות להמשיך ולשבת על הגדר בתקופה הקרובה

שלומי גולובינסקי

21.9.2001 / 8:43

בנק הפועלים: "יש להמתין עד לירידה ברמת אי הוודאות לפני שעושים שינויים משמעותיים ברכיב המנייתי בתיק ההשקעות"

"על רקע אי הוודאות שמגיעה לשיאה בציפייה לתגובה צבאית של ארה"ב והשלכותיה, ימשיך שוק המניות בישראל להתאפיין בתקופה הקרובה בתנודתיות גבוהה בהתאם", כך מעריכים היום כלכלני בנק הפועלים בסקירתם השבועית.

להערכתם, יש להמתין עד לירידה ברמת אי הוודאות בשוק, לפני שעושים שינויים משמעותיים ברכיב המנייתי בתיק ההשקעות. עם זאת, לאור רמות המחירים האטרקטיוויות, יחסית, שהגיעו אליהן חלק משערי המניות, מומלץ לבעלי "עצבים חזקים במיוחד" להגדיל את הרכיב המנייתי בתיק ההשקעות, תוך התמקדות בעיקר במניות דפנסיוויות אשר חסינות, יחסית, להתפתחויות השונות, כגון: רשתות שיווק, מזון, כימיה, תרופות, תעשיות בטחוניות ועוד.

בבנק לאומי מעריכים כי מגמת המסחר בוול סטריט תמשיך לתת את אותותיה על מהלך המסחר באחד העם. "כעת יש להמתין להתגבשות הציפיות לטווח הארוך לגבי השפעת האירועים האחרונים על כלכלת ארה"ב והעולם כולו. אלו עשויים להשפיע על אינדיקטורים כלכליים רבים כגון: שיעורי צמיחת התוצר, רמת האבטלה ורמת האינפלציה, שיהוו את הסמן על פיו תיקבע מגמת המסחר בשוקי המניות", אומרים בבנק. לפיכך, בבנק ממליצים על "המשך הישיבה על הגדר" והתמקדות בהחזקת נכסים ברמת סיכון נמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully