וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes מעניקה פיצוי על פיצוי

בר חיון

18.10.2007 / 15:00

לקוחות yes האסרטיביים קיבלו פיצוי נוסף, למרות שהחברה הודיעה רשמית כי לאור החלטתה לא יינתן זיכוי כספי נוסף

חברת yes נוהגת להעניק זיכוי כספי ללקוחות על פי שיקול דעתו של נציג השירות, אך לאחרונה הודיעה החברה כי לאור החלטת הפיצוי לכלל הלקוחות, בוטלה אפשרות זו. ואולם, למרות ההצהרות הרשמיות, לקוחות שמתקשרים ומתעקשים לקבל פיצוי נוסף מקבלים את מבוקשם.

כך לדוגמא, ל' מאזור המרכז יצרה קשר עם מוקד שירות הלקוחות של yes היום (ה') וכעסה על הפיצוי של yes. בתגובה היא קיבלה זיכוי של 20 שקל מחשבונה החודשי במשך שנה.

"בהתחלה לא הסכימו בשום אופן לתת לי פיצוי נוסף והעבירו אותי מנציג לנציג. אבל מרוב תסכול מתקופת השיבושים לא הרמתי ידיים. בסוף העבירו אותי לאחראי והוא הציע לי אחת משתי אפשרויות: להישאר במסלול הנוכחי בו אני משלמת 245 שקל ולקבל עליו פיצוי לשנה בסך 20 שקל לחודש, או להישאר עם תשלום בסך 245 שקל אך לקבל יותר ערוצים למשך שנה. בחרתי באפשרות הראשונה".

הודעת yes על כך שהיא מתכוונת לפצות את לקוחותיה בחבילת ערוצי פרימיום לשלושה חודשים התקבלה על ידי צרכנים וגופים רבים בתגובה צוננת ואף זועמת. המועצה לצרכנות אף הגישה חוות דעת משפטית לוועדת הכלכלה של הכנסת שהתקיימה ביום שני, לפיה על yes להשיב את דמי המנוי לצרכנים ששידוריהם שובשו.

מחברת yes נמסר: "לא ידוע לנו על מקרים כאלה. קיימת הנחייה חד משמעית בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully