וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוויטי וואן השלימה את רכישת CEFUS, חברה בת של חברת הנדל"ן הקנדית פירסט קפיטל

סוכנויות הידיעות

21.9.2001 / 20:46

אקוויטי וואן העבירה לפירסט קפיטל 10.5 מיליון מניות רגילות, וקיבלה על עצמה חובות של CEFUS המסתכמים ב-149 מיליון דולר

אקוויטי וואן (סימול EQY), חברת הנדל"ן הנסחרת בוול סטריט, הודיעה היום כי השלימה את רכישת סנטרפאנד ריאלטי קורפוריישן (CEFUS), חברה בת של חברת הנדל"ן הקנדית פירסט קפיטל קורפוריישן (סימול FCR).

במסגרת העסקה קיבלה פירסט קפיטל 10.5 מיליון מניות רגילות של אקוויטי וואן, ובכך גדל מספר מניות אקוויטי וואן שבידי הציבור ל-26 מיליון מניות, גידול של 67% לעומת כ-15.5 מיליון מניות שהיו בידי הציבור לפני העסקה. אקוויטי וואן גם קיבלה על עצמה חובות של CEFUS המסתכמים ב-149 מיליון דולר.

בעקבות העסקה הפכה אקוויטי וואן לחברת ההשקעות הציבורית השלישית בגודלה בתחום הנדל"ן במדינת פלורידה, ארה"ב. החברה, שמחזיקה כעת בבעלות על 61 נכסים בשטח כולל של 604.5 אלף מ"ר, מתמקדת ברכישת מרכזי קניות המרוכזים סביב סופרמרקטים בשווקים מהירי צמיחה במדינות פלורידה וטקסס.

"אנו מאוד מרוצים מחתימת העסקה עם CEFUS כמתוכנן", אמר מנכ"ל אקוויטי וואן, חיים כצמן. "עסקה זו מהווה התקדמות נוספת באסטרטגיה שלנו להשגת מאסה קריטית בשוקי המפתח שלנו בדרום ודרום מזרח המדינה, באמצעות עסקות אסטרטגיות", הוסיף.

אקוויטי וואן היא חברה בת (63.9%) של גזית גלוב הישראלית, הנמצאת בבעלות כצמן. החברה עוסקת בהשקעות בתחום הנדל"ן ומתמחה ברכישות, פיתוח וניהול של מרכזי קניות בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully