וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר לצרכן רוכשת השליטה בניו פארם

שלומי שפר

21.10.2007 / 11:30

המשביר תשלם 55 מיליון שקל לישאל תמורת כ-33% ממניות הרשת, לפי שווי של כ-165 מיליון. עתה תחזיק ב-68% מינו פארם

חברת ישאל, מקבוצת קמן אחזקות, והמשביר לצרכן החדש חתמו על עסקה להעברת השליטה ברשת ניו פארם. על פי הסכם העקרונות שנחתם בין הצדדים, תמכור חברת ישאל את השליטה ברשת ניו פארם בשני שלבים.

בשלב הראשון, תשקיע המשביר לצרכן סכום של כ-55 מיליון שקל תמורת כ-33% ממניות אוריין, שהיא החברה באמצעותה מחזיקים ישאל ושותפה, עידו ברגמן, במניות ניו פארם. השקעה זו משקפת שווי חברה של כ-165 מיליון שקל לניו פארם.

בשלב השני של העסקה, תמזג המשביר לצרכן את פעילות הקוסמטיקה שלה, המתפרשת על פני 26 סניפי הרשת, יחד עם פעילות הקוסמטיקה של ניו פארם. בתמורה להעברת עסקי הקוסמטיקה של המשביר אל ניו פארם, יוקצו למשביר לצרכן מניות נוספות באוריין ויביאו אותה לאחזקה של כ-68.33% ממניותיה, ואילו ישאל וברגמן יחזיקו ביתרת מניותיה.

בפברואר השנה נכנס עידו ברגמן כשותף בשיעור של 10% בחברת אוריין, תמורת כ-15.1 מיליון שקל, מה שביטא שווי חברה של כ-151 מיליון שקל לניו פארם.

המיזוג בין עסקי הקוסמטיקה של המשביר לבין רשת ניו פארם יבוא לידי ביטוי בכך שבתוך 26 סניפי הכלבו של המשביר יוקמו סניפי ניו פארם חדשים, שיתווספו ל-51 סניפי הרשת הקיימים של החברה.

המחזור המאוחד של שתי החברות עשוי לנוע סביב מיליארד שקל. בעקבות העסקה, צפויה ניו פארם ליהנות מהמיקומים האסטרטגיים של סניפי המשביר לצרכן ברחבי הארץ וכן להגדיל את היצע המוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה.

העסקה עדיין כפופה לבדיקות נאותות ולאישורים רגולטוריים שונים.

בין הצדדים סוכם עוד, כי הם יפעלו יחדיו להנפקתה של רשת ניו פארם בבורסה. במידה שהנפקה זו לא תתבצע בתום תקופה של 3 שנים, סוכם כי המשביר תרכוש מידי אוריין את יתרת מניות ניו פארם על בסיס הערכות שווי שיוסכמו על הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully