וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום חוגגת 3 מיליון

נעה גרטי ודידי חנוך

21.10.2007 / 10:43

החברה מדווחת הבוקר שהגיעה למניין מכובד זה של קווים ופוצחת בחגיגות לקראת הניידות. היכונו למופע הזיקוקים הארצי

חברת סלקום ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים גדולה לשמה גייסה החברה את ראשיה מן הווה ומן העבר. במסגרת המסיבה נאמו מנכ"ל החברה עמוס שפירא, יו"ר החברה ומנכ"ל דסק"ש עמי אראל, המנכ"ל לשעבר יעקב פרי וסמנכ"ל השיווק עדי כהן.

סלקום דיווחה הבוקר כי מניין לקוחותיה הגיע למספר המכובד של 3 מיליון, ואף עבר אותו. משמעות המילה "לקוחות" היא קווים חדשים. לפי אותו החשבון, יש בארץ מעל 8 מיליון לקוחות סלולריים. עמי אראל סיפר כי החברה השקיעה מיום הקמתה 11 מיליארד שקל בתשתית.

מסיבת העיתונאים שמה דגש משמעותי על מקום הלקוחות בהצלחת החברה, וראשי החברה שבו וציינו את חשיבות הלקוח עבורם ושבו והודו ללקוחות על נאמנותם. כל זאת, בל נשכח, על רקע רפורמת ניידות המספרים המתקרבת בצעדי ענק - 1 בדצמבר 2007, ועל רקע הקמפיין המתגלגל של פלאפון שיצא לאוויר העולם לפני כשבועיים שנועד כבר להתחיל ולשמר את לקוחותיה.

סלקום הבטיחה הבוקר כי תעניק ללקוחותיה "משהו קטן וטוב" כמאמר הסלוגן של החברה, ובנוסף תפצח בחגיגת רהב אדירה ב-1 בנובמבר ב-20:45 שתכלול מופע זיקוקין כלל ארצי. החברה תעניק לאזרחי ישראל את המופע "אור של כוכבים" - מופע בן 4.5 דקות של זיקוקי דינור מ-45 מוקדים ברחבי הארץ.

היכונו היכונו למופעים נוספים, טרם ראינו איזה שפן יש לפרטנר בכובע, שהרי גם היא עתידה להצטרף לזירת המאבק על הלקוחות המתניידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully