וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוני מאנה משקר ומטעה כהרגלו"

נעה גרטי

21.10.2007 / 17:28

יוסי מילשטיין, עוזרו של גאידמק, מכחיש כי הוצעו לרוני מאנה דמי שתיקה כפי שמאנה טוען בתצהיר אשר הוגש הבוקר לבית המשפט

עורכי דינו של רוני מאנה הגישו הבוקר לביהמ"ש תצהיר אשר לפיו נטען כי ארקדי גאידמק ביקש להשתיק את מאנה ולמנוע ממנו לפנות לתקשורת בנוגע לסכסוך המשפטי שביניהם. לפי התצהיר פנה גאידמק באמצעות עוזרו יוסי מילשטיין אל מאנה והציע לו כסף בתמורה לשתיקתו.

יוסי מילשטיין, עוזרו ודוברו של גאידמק אמר הערב לוואלה! עסקים כי "דבריו של מאנה הם שקריים ומטעים, כהרגלו של האיש שבאופן שיטתי מטעה ומשקר. הדבר היחיד שהוצע למאנה זה ניהול מו"מ רשמי בין עו"ד של הצדדים והגעה לפשרה. אני אינני מבין עסקים ואני לא עושה עסקים. כל שרצינו הוא פשרה לגיטימית, כי מתחת לכבודנו לנהל דיון בבימ"ש עם איש מטעה ומשקר כמו רוני מאנה".

גלגולן של תביעות

סיפור המעשה החל עת תיווך רוני מאנה בין ארקדי גאידמק לבין רשת טיב טעם במטרה למכירת חלק מן הרשת לגאידמק. כידוע, העסקה נגמרה בקול ענות חלושה וגאידמק רכש כ-10% מאנטר הולדינגס המחזיקה ברשת. רוני מאנה, המתווך, ציפה לקבל את שכרו מגאידמק על תיווכו, אך זה הושב ריקם. לאור זאת פנה מאנה לביהמ"ש, תוך בקשה כי גאידמק יתחייב להתייצב כעד במשפט.

גאידמק מצידו סירב להתחייב, ואף תבע את מאנה תביעה שכנגד על סך 30 מיליון שקל בדבר אי התקפות של תביעת מאנה, המבוססת לכאורה על טענות שקריות.

בתגובה הגישו הבוקר באי כוחו של מאנה, עו"ד יוסי שגב ושות', תצהיר לביהמ"ש. בתצהיר הם תמהים על "התחמקותו" של גאידמק מן ההתחייבות להגיע לביהמ"ש ולהעיד. לדבריהם גאידמק לא בוחל שום אמצעי במאבקו מול מאנה, ובמסגרת זו שלח גאידמק את "איש אמונו ויד ימינו אל מאנה לבדיקת הסכום המבוקש על ידי רוני מאנה לצורך סיום ההליכים בפשרה, וזאת במסגרת הצעה שלפיה שני הצדדים ימשכו את תביעותיהם. והוסיף יוסי מילשטיין וביקש מרוני מאנה כי בשלב זה ימנע מלהגיב בתקשורת להאשמות גאידמק כלפיו, יניח לגאידמק לעשות לעצמו כותרות בעניין ובתמורה בהמשך הדרך גאידמק ידאג לפצות אותו כספית", כך מותך תצהיר עו"ד של מאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully