וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון - עיר הסטודנטים?

נעה גרטי

23.10.2007 / 11:28

פרויקט מגורים ומסחר לסטודנטים יוקם במרכז הטכנולוגי בחולון בהשקעה של כ-60 מיליון שקל. בפרויקט ייבנו 350 דירות סטודיו

חברת עומרים השקעות מניבות בע"מ שבבעלות ח.מר, תקים פרויקט מגורים ומסחר לסטודנטים במרכז הטכנולוגי בחולון בהשקעה של כ-60 מיליון שקל. במרכז, ששיווקו החל בימים אלה על ידי חברת נכסי אריאל, יהיו כ-350 יחידות דיור לסטודנטים ושדרת חנויות בת כ-4,000 מ"ר לרווחת הסטודנטים, הסגל ותושבי האזור. הפרויקט יוקם ברחוב פיכמן פינת רחוב אליעזר הופיין בעיר.

במכון הטכנולוגי לומדים כ-3,500 סטודנטים, על כן פרויקט זה בא לענות על מצוקת הדיור החמורה שלהם ולספק להם פתרונות דיור קרובים למכללה ובמחיר סביר. לרשות הסטודנטים יעמדו כ-350 דירות סטודיו מרווחות בשטח של כ-30 מ"ר, ומחיר משוער של שכר הדירה יהיה 400-450 דולר.

בשדרת החנויות שתיבנה בקומת הקרקע של הפרויקט צפויים להיפתח מסעדות, בתי קפה, חנות ספרים, חנות לצרכי משרד, חדר כושר ושאר עסקים לרווחת הסטודנטים.

דמי השכירות שיידרשו עבור שטחים מסחריים במתחם עומדים על 30-35 דולר למ"ר בתוספת של 5 דולרים למ"ר דמי ניהול. המרכז שעתיד להיבנות נמצא בסמיכות מסוימת לקניון חולון, אך לשאלת וואלה! עסקים בנושא, השיבה החברה כי לא תהיה בעיה מסחרית מאחר שתמהיל החנויות במרכז יהיה עם דגש שירותי המתאים לסביבה הסטודנטיאלית.

לדברי מנכ"ל אריאל פרומול עופר שחטר, הפרויקט ייפתח לקהל לקראת חודש אפריל 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully