וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הפניקס מפרסמת אזהרת רווח

אתי אפללו

24.10.2007 / 17:04

חברת הביטוח מצטרפת לכלל ולמגדל. ירידות בשוקי ההון ובערך הדולר ועלייה במדד המחירים לצרכן - יגרמו לחברה הפסד ברבעון

חברת הביטוח הפניקס, שבשליטת יצחק תשובה, מצטרפת היום לחברות הביטוח שמפרסמות אזהרת רווח לגבי תוצאות הרבעון השלישי - ומציינת כי תסיים את הרבעון השלישי בהפסד.

בשבוע האחרון פירסמו שתי חברות הביטוח הגדולות בישראל, מגדל וכלל, אזהרות רווח לגבי הרבעון השלישי. מגדל ציינה כי תסיים את הרבעון בהפסד, ואילו כלל ציינה כי לירידות בשוק ההון ברבעון השלישי ישנה השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות, אולם לא ציינה האם תסיים את הרבעון או לא.

"במהלך התקופה האחרונה התפרסם מידע בנוגע להפסדים הצפויים בענף הביטוח לרבעון השלישי של שנת 2007. מידע זה מצוי בידיעת הציבור, ולפיכך דיווח זה נעשה מטעמי זהירות בלבד", מציינת הפניקס באזהרת הרווח.

בפניקס מוסיפים כי "במהלך הרבעון השלישי של שנת 2007 חלו ירידות משמעותיות בשוקי ההון ובערך היחסי של הדולר, אשר ביחד עם עלייה של 2.5% במדד המחירים לצרכן, יגרמו לחברה הפסד ברבעון השלישי".

כמו מגדל, מתייחסת גם הפניקס לשני הרבעונים הראשונים, בהם השיגה תוצאות שיא בזכות הרוח הגבית משוק ההון, ומציינת כי "יחד עם זאת, התוצאה הכוללת לתשעה החודשים הראשונים של השנה, טובה משמעותית מהנתונים של התקופה המקבילה בשנה הקודמת".

הרווח של הפניקס בחציון הראשון של שנת 2007 הוא 358 מיליון שקל. זאת, ללא רכיב הרווח החד פעמי, שנובע מדרישה רגולטורית לביטול העתודה לסיכונים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully