וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורמת טכנולוגיות גייסה 155 מיליון דולר

נתן שבע

28.10.2007 / 9:52

במסגרת הגיוס המירה החברה האם חוב למניות בהיקף של 17.5 מיליון דולר ולא ב-50 מיליון דולר כפי שתיכננה

אורמת טכנולוגיות, החברה הבת של אורמת תעשיות, השלימה בארה"ב גיוס של 155 מיליון דולר ביום שישי האחרון. בעקבות הגיוס תרשום אורמת רווח של 55 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה.

אורמת השלימה הגיוס בשתי הנפקות עליהן הודיעה החברה בשבועיים האחרונים. ההנפקה הראשונה בוצעה במחיר של 45.9 דולר למניה בהיקף של 137.5 מיליון דולר ממשקיעים בארה"ב בהנפקה אותה הוביל ליהמן ברדרס. מחיר המניה היה נמוך ב-10% ממחיר המניה עת החליטה על ההנפקה. אורמת טכנולווגיה סגרה את המסחר ביום שישי ברמה של 50.15 דולר למניה, כך שהשלמת ההנפקה לא היוותה לחץ על המחיר של המניה בשוק.

במקביל להנפקה היתה אמורה אורמת תעשיות להמיר שטר הון שהונפק לה על ידי אורמת טכנולוגיות בסכום של 50.6 מיליון דולר למניות (כלומר המרת חוב למניות של החברה הבת לחברה האם) על פי מחיר ההנפקה לציבור. למעשה, על פי הודעת החברה כדי לעמוד בכללי הבורסה לני"ע הסכימו אורמת ואורמת טכנולוגיות להקטין את היקף ההמרה ל-17.5 מיליון דולר.

אורמת מציינת כי היא תבדוק את האפשרות להשלמת העסקה לרכישת מניות החברה הבת כפי שתיכננה במקור, כלומר בסך כולל של 50.6 מיליון דולר, עד לקבלת האישורים הנדרשים על כללי הבורסה בניו יורק.

בעקבות ההנפקה ירדה אחזקתה של אורמת בחברה הבת אורמת טכנולגיות מ-64% ל-60%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully