וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג באינטרנט

28.10.2007 / 12:08

רשת המחשבים מעלה אתר באמצעותו ניתן יהיה להזמין מוצרים לקבל אותם במשלוח הביתה או לאסוף אותם מסניפי הרשת

באג, רשת המחשבים המובילה בישראל, משיקה אתר אינטרנט בהשקעה כוללת של 100 אלף דולר.

האתר יאפשר רכישת מוצרים וקבלתם הביתה או לחילופין לאסוף אותם בסניפים. פריסת הסניפים של הרשת בכל רחבי הארץ מעניקה לגולש את אפשרות ה"פיק אפ"- שילוב של רכישה באתר ואיסוף המוצר בסניף הקרוב אליו. בכך מקבל הרוכש את חווית הקניה באינטרנט בשילוב טיפול אישי והדרכה מקצועית בסניף באג. על פי נתוני הרשת, 97% אחוזים מהרוכשים באתר מנצלים אפשרות זו והיתר בוחרים במשלוח עד הבית.

שרות נוסף שהאתר מעניק לגולשים באמצעות שרות הלקוחות ומרכז ההזמנות של האתר היא "אפשרות לאספקה מיידית", כאשר הלקוח יוצר קשר טלפוני ובודק זמינות של מוצר מסוים. בהתאם למקום מגוריו ולזמינות המוצר, שרות הלקוחות של האתר ינתב את הלקוח לסניף הקרוב אליו לאספקה מיידית של המוצר, זאת לצד שרות של מוקד יעוץ טלפוני.

כמו כן, האתר החדש מעניק פתרון לרגישותם של הגולשים בנוגע לחשיפת פרטי כרטיס האשראי באינטרנט, ומציע ללקוח אפשרויות תשלום בכרטיס אשראי או מזומן בסניף בעת איסוף המוצר מהסניף, ובכך מנצל הלקוח את בחירתו בפיק אפ מאחד הסניפים ושומר על חסינות המידע שלו.

מלבד זאת, הורחבו באתר המחלקות השונות, שיפור העיצוב , עם נגישות ידידותית יותר גם בגלישה וגם בקבלת המידע, הוספו קישורים בחלק מדפי המוצר לחוברת הפעלה בעברית, מהלך שילך ויתרחב עם הזמן. באתר נוספה אפשרות פניה ישירה באמצעות דוא"ל למנכ"ל וליתר בעלי התפקידים בחברה, מהלך המאפשר לגולשים ולקוחות באג נגישות ישירה להנהלת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully