וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה תובע את גאידמק, שוב

נורית רוט

28.10.2007 / 12:19

רוני מאנה תובע את ארקדי גאידמק על 4.2 מיליון שקל בגין אי תשלום דמי תיווך בעסקת גילאון השקעות

חזית נוספת בין רוני מאנה לארקדי גאידמק: אחרי התביעה המתוקשרת שהגיש מאנה ביולי השנה בעניין דמי התיווך בעסקת אוסיף, הגיש כיום מאנה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה נוספת לדמי תיווך, הפעם בעניין עסקת גילאון מיוני השנה.

לטענת מאנה, המיוצג על ידי עוה"ד רועי הלוי, יוסי שגב ואופיר נאור, בתחילת יוני 2007 פנה אליו גאידמק וביקש ממנו לסייע לו ברכישת חברה ציבורית הנסחרת בבורסה. מאנה הציע לגאידמק לרכוש את מניות גילאון השקעות, והפגיש בינו לבין הדר שמיר, מבעלי השליטה בחברה. כבר ביום הפגישה, נטען, נחתם הסכם, בסיועו של מאנה, לפיו רכש גאידמק את השליטה בגילאון תמורת כ-84 מיליון שקל.

על פי התביעה, מאנה ביקש מגאידמק דמי תיווך בסך של 5% משווי העסקה, אך הסכים להתפשר על סכום של חצי מיליון דולר, אותו הציע גאידמק. אלא שלאחר שהושלם ביצוע העסקה, חזר בו גאידמק מההתחייבות ולא שילם למאנה את דמי התיווך המוסכמים.

לטענת מאנה, גאידמק ניהל עימו משא ומתן בחוסר תום לב והוליך אותו שולל. לפיכך תובע מאנה בגין פעולות התיווך שכר ראוי בסך של 4.2 מיליון שקל, המהווים 5% מהעסקה, ולחלופין תובע את השכר המוסכם בסך 2.1 מיליון שקל (שהם חצי מיליון דולר).

מבאי כוחו של גאידמק נמסר כי התביעה עדיין לא התקבלה בידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully