וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SBC רושמת שיא

28.10.2007 / 14:39

קבוצת המגזינים, המוציאה לאור את "פורבס" ו"קוסמופוליטן" הגיעה לתפוצה של 150 אלף מנויים ישראלים ו-1.2 מיליון קוראים בחודש

קבוצת המגזינים SBC הגיעה בחודש אוקטובר 2007 לשיא של 150 אלף מנויים. מחזור המכירות של הרשת בשנת 2007 מוערך בכ-35 מיליון שקל.

לפי סקר TGI, המגזינים של SBC מגיעים לחשיפה של 1.2 מיליון קוראים מדי חודש. הקבוצה מוציאה לאור כ-20 מגזינים בינלאומיים וישראליים, ביניהם מגזין "פורבס", "קוסמופוליטן", "PC גזין", "מאמה", "מסע עולמי", "להיות משפחה", "סטטוס", "גלילאו", "מאונטן בייק", "דרך האוכל", "הורים וילדים", "רכב", "משפחה טובה" ועוד.

לאחרונה הוציאה לאור 2 מגזינים חדשים – מהדורה ישראלית של מגזין הגברים הנקרא ביותר בעולם "מקסים", העוסק בסגנון חיים של הגבר העכשווי, ועל אף שנחשב למגזין גברים - כ- 30% מקוראי המגזין הינן נשים. המגזין "מקסים" מגיע לפי הערכות מקצועיות בארה"ב, לחשיפה של 50 מיליון קוראים מידי חודש.

כמו כן, יצא לאור מגזין "4688", שהינו מגזין המיועד לאלפיון העליון, ובו כתבות ומדורים על הבתים היקרים ביותר למכירה, החידושים האחרונים בתחום היאכטות היקרות ביותר בעולם, רשימת הטיולים הגיאוגרפים המיוחדים ביותר לאלפיון העליון, חדשות וכתבות בתחום שעוני יוקרה, תכשיטים, מרוצי סוסים בכל רחבי העולם, גאג'טים ועוד. המגזין הנ"ל לא נמכר בחנויות או למינויים, אלא מופץ ישירות לכתובת הפרטית של רשימת DATA נבחרת של 4,688 אנשי עסקים שהוגדרו עפ"י קריטריונים כלכליים כאלפיון העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully