וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ויסמן מתגרה ביעקב אילון

ארנון בן-יאיר

28.10.2007 / 19:55

המשנה למנכ"ל הראל בית השקעות טוען כי אילון השתמש במידע רגיש לעשיית רווחים ואומר לאילון "תבע אותי אם דבריי אינם אמת"

גיא ויסמן, לשעבר המשנה למנכ"ל הראל בית השקעות, הנאשם במעילה ובגניבה של 123 מיליון שקל, אינו מרפה ממגיש חדשות ערוץ 10 יעקב אילון.

ויסמן שלח אתמול מכתב לאילון, באמצעות עורך דינו ילון הכט, בו הוא מתריס באילון שיגיש תביעת דיבה בגין הדברים שהטיח בו. לצורך כך, הודיע ויסמן לאילון כי הוא מוותר מראש על החסינות המוקנית לו מפני פרסום לשון הרע, כמי שטען את הדברים במסגרת כתבי טענות המוגשים לבית המשפט.

לדברי ויסמן, אם יימנע אילון מהגשת תביעה, יהיה בכך כדי ללמד על דבריו של אילון עצמו.
"מרשי מצפה כי תגיש נגדו תביעת דיבה מיד, שהרי אם אין אמת בדברי מרשי, אין מרשי רואה כיצד תוכל להימנע מהגשת תביעה שכזו. ובכן, גם היפוכו של דבר: הימנעותך מהגשת תביעה שכזו, תדבר בעד עצמה", כתב הכט לאילון.

מקורבים לויסמן מסרו ל-TheMarker כי אם יימנע אילון מהגשת תביעת דיבה נגד ויסמן, הרי שהוא צפוי להיתבע בגין פרסום לשון הרע על ידי ויסמן עצמו.

ויסמן הגיש בשבוע שעבר כתב הגנה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בתביעה שהגישה נגדו חברת הראל בסך 20 מיליון שקל. בין השאר טען ויסמן בכתב הגנתו, כי אילון הסכים עם יאיר המבורגר, מבעלי הראל, להעביר לחברה מידע רגיש ביותר, כגון אשפוזו השני של אריאל שרון וחטיפת החיילים שהביאה לפרוץ מלחמת לבנון השנייה, שעות לפני פרסומן. זאת כדי שניתן יהיה לפעול על סמך המידע וליצור רווחים לאילון וללקוחות .

לטענת ויסמן, אילון ולקוחות הראל הרוויחו סכומי עתק מהמידע שהעביר. כמו כן לאילון הועמד קו אשראי של 850 אלף שקל, ללא ביטחונות.

על דברים אלה הגיב אילון ואמר כי "גיא ויסמן הוא גם גנב וגם שקרן. מעולם לא נפגשתי ולא דיברתי עם מר המבורגר עד שהתפוצצה פרשת המעילה. ויסמן ועורך דינו ממציאים סיפורים שלא היו ולא נבראו, ומוטב שיתרכזו בהסברים לבית המשפט לגבי מה שנעשה בחשבונותיהם של אנשים שנתנו בוויסמן את אמונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully