וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפלאפון הוותק קובע

נעה גרטי

29.10.2007 / 13:15

הניידות מתקרבת והסלולריות מודות-מודות-מודות ללקוחות. פלאפון תעניק מיליוני דקות במתנה ללקוחותיה בהתאם לוותק שלהם בחברה

רפורמת ניידות המספרים צפויה להיכנס לתוקף בעוד כחודש, והסלולריות כבר נמצאות עמוק במאבק על הלקוח. סלקום חילקה מתנות ללקוחותיה הנאמנים, פרטנר הודיעה כי תשקיע בקמפיין אך לא "תשתולל", ופלאפון פוצחת בשלב השלישי של תכניתה לשימור הלקוחות.

חברת פלאפון הודיעה היום, כי תעניק מיליוני דקות במתנה ללקוחותיה, זאת במסגרת המהלך האסטרטגי הרחב, "הכל יכול לקרות", שהושקעו בו 12 מיליון שקל. החל מהערב יקבלו לקוחות החברה, למעט ארגונים גדולים, דקות חינם לכל הרשתות בהתאם לוותק שלהם בפלאפון וללא קשר לגובה חשבוניתם. הוותק נספר החל מיומו הראשון של הלקוח בחברה וככל שהוא וותיק יותר, יקבל יותר דקות במתנה. במידה שהצטרפו ללקוח מנויים נוספים במשך השנים, ייהנו כולם מהוותק הארוך ביותר של הלקוח.

הדקות יחולקו מדי חודש על פני שלושה חודשים, כך שלקוח הנמצא לדוגמה עם פלאפון למעלה מ-16 שנים יקבל 200 דקות שיחה לכל הרשתות שיתפרשו על פני 3 חודשים. לקוח שנמצא עם פלאפון למעלה מ- 11 שנים יקבל 120 דקות, שיתפרשו על פני 3 חודשים, לקוח מעל 6 שנים יקבל 45 דקות שיחה, ואפילו לקוחות חדשים ייהנו מהטבת הוותק ויקבלו 30 דקות במתנה לכל הרשתות, ללא קשר לגובה חשבוניתם. בנוסף, יזכו לקוחות החברה לשדרג את מכשירם למכשיר דור 3 מתקדם, בהנחה של מאות שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully