וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה ייצוגית נגד סונול בסך 105 מיליון שקל: גובה שלא כדין תוספת תשלום בגין שימוש בדלקן

נורית רוט

29.10.2007 / 17:27

מגישת התביעה טוענת כי סונול גובה מהצרכנים עשרות מיליוני שקלים באופן זה



לבית משפט המחוזי בפתח תקווה הוגשה אתמול תביעה ובקשה לאשרה כייצוגית בסך 105 מיליון שקל נגד חברת סונול ישראל, בטענה כי סונול גובה שלא כדין תוספת בגין תידלוק בשירות מלא מלקוחות שהינם בעלי דלקן, המתדלקים במשאבות לשירות עצמי.



התובעת, פגי ויינריך, טוענת כי ברכבה הותקן דלקן והיא משלמת עבור רכישת דלק באמצעות כרטיס אשראי, בהתאם לשוברים חתומים שנשלחים על ידי תחנות הדלק השונות.



לטענתה, היא קיבלה דו"חות חודשיים לגבי הרכישות שביצעה ואולם הסתבר לה כי סונול גבתה ממנה בגין התידלוק במשאבות שירות עצמי תוספת של 12 אגורות מעל המחיר המירבי לליטר. בתביעה נטען כי בעוד שעל פי צו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירים מרביים בתחנות תדלוק) מ-2002, ניתן לגבות תוספת למחיר הדלק רק בעד תידלוק שבוצע שלא במשאבות בשירות עצמי, גובה סונול גם במשאבות של השירות העצמי (בהן אין להוסיף כל סכום עבור השירות), תוספת תשלום בגין שירות מלא. בדרך זו, נטען, גובה סונול מהצרכנים עשרות מיליוני שקלים באופן בלתי חוקי.



ויינריך, באמצעות עו"ד יוסף ויור, מבקשת להגדיר את הקבוצה שבשמה הוגשה התביעה כלקוחות סונול אשר מותקן בכלי הרכב שלהם דלקן ומחויבים בתוספת בגין שירות מלא עבור תידלוק בשירות עצמי.



ת.צ. 4182-10-07


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully