וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבור ספורט וטדי שגיא מחליפים חברות: השליטה בדשרון תמורת מניות בנאב

שלומי גולובינסקי

23.9.2001 / 11:25

גבור ספורט מתכוונת לצקת את פעילות גבור ספורט נדל"ן, המוערכת בכ-20 מ' ד', לתוך השלד של דשרון שרכשה

קבוצת גבור ספורט , הנמצאת בבעלות רועי גיל ואיתן אלדר, ואיש העסקים טדי שגיא, מתחלפים במניות. שגיא ייתן לגבור ספורט 68% ממניות השלד הבורסאי דשרון , ויקבל בתמורה את מניותיה של גבור ספורט (11.46%) בחברת נאב , הנשלטת על ידו.

שווי חבילת המניות שמחזיקה גבור ספורט בנאב עומד כיום על 7.4 מיליון שקל, בעוד ששווי חבילת המניות שמעביר שגיא לגבור ספורט בדשרון עומד על כ-8.5 מיליון שקל. יש לציין כי שוויה של חבילת המניות בדשרון גבוה אפילו יותר מפני שהוא לא כולל פרמיית שליטה. טדי שגיא יישאר עם החזקה של כ-10% ממניות דשרון, הנסחרת כיום לפי שווי של 3 מיליון דולר.

מכל מקום, גיל ואלדר מקבלים היום שליטה בחברה ציבורית נוספת - העשירית במספר. הרשימה הזו לא כוללת כמובן חברות שבהן לגבור ספורט יש החזקה משמעותית במניות אך לא שליטה בפועל, כמו למשל נתח של כרבע ממניות הכשרת הישוב .

נאב, הנסחרת לפי שווי חברה של 14.9 מיליון דולר, מחזיקה בכ-15% ממניות שגיא אי.פי.אס , העוסקת בפיתוח והפעלת תוכנה לסליקת כרטיסי אשראי, בעיקר עבור אתרי סקס בחו"ל. בנוסף, מחזיקה נאב בדומיין האטרקטיווי market.com.

ומה מתכננים גיל ואלדר לעשות עם הרכש החדש? בכוונתם לצקת את פעילות הנדל"ן של הקבוצה, המרוכזת בחברת גבור ספורט נדל"ן, המוערכת בכ-20 מיליון דולר, לשלד הבורסאי של דשרון. במסגרת העסקה מתכוונת גבור ספורט להגדיל את החזקותיה לכ-90% בדשרון, ומאוחר יותר אף לשקול גיוס הון.

גבור ספורט נדל"ן הינה חברה פרטית בשליטה מלאה של גבור אחזקות, שנשלטת ב-75% על ידי סגיאל השקעות , חברה ציבורית שנמצאת בשליטת גיל ואלדר.

במסגרת פעילות הנדל"ן של גבור ספורט נדל"ן, ניתן לציין 4 קומות בבית גבור ספורט המושכרות במלואן והמניבות שכר דירה שנתי של כמיליון וחצי דולר בשנה, פרויקט אלוני בורכוב להקמת 144 יחידות דיור בגבול רמת גן-גבעתיים, פרויקט משרדים בשיתוף עם חברת אולימפיה ושא"פ לבניית כ-50,000 מ"ר משרדים ברחוב אבא הלל-החילזון, במתחם הבורסה ברמת גן, וכן נכסים נוספים.

יש לציין, כי באחרונה השלימה קבוצת גבור ספורט את יציקת הפעילות של חברת הפרויקטים בנדל"ן ב.ס.ר לתוך השלד הבורסאי שאיכלס בעבר את חברת דריה אינג'נירינג. השליטה בחברה, ששינתה את שמה בינתיים לב.ס.ר פרויקטים, היתה במשך זמן קצר בידיו של שגיא, שמכר את המניות לידי נחשון קוויתי וקלמן סופרין, השותפים עם גבור ספורט בקבוצת ב.ס.ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully