וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שמאחורי סקייפ

סוכנויות הידיעות וגיא גרימלנד

30.10.2007 / 9:07

חברת iSkoot הישראלית אחראית לטכנולוגיית הסלולר החדשה של סקייפ. הסלולר של סקייפ יושק ע"י ספקית סלולר בריטית

ספקית הטלפונים הסלולריים הבריטית - "3" - השיקה אתמול מכשיר חדש שיאפשר למשתמשים בו לבצע שיחות ללא תשלום על גבי האינטרנט באמצעות שירות הטלפון של סקייפ. חברת 3 הוסיפה כי בנוסף יוכלו המשתמשים לנצל את שירות המסרים המיידיים של סקייפ.

הטלפון החדש של סקייפ נסמך על טכנולוגיה ישראלית של חברת iSkoot. הטכנולוגיה של iSkoot מאפשרת לטלפון של סקייפ (שמיוצר על ידי קוואלקום ו-Amoi Electronics הסינית) להתקשר לכל מנוי סקייפ אחר - באמצעות כפתור גדול של סקייפ המוטבע בטלפון. לחיצה על הכפתור פותחת את רשימת החברים שיש למנוי.

מבחינת iSkoot, שילוב הטכנולוגיה בלב הטלפון הסלולרי החדש של סקייפ מציין קפיצת מדרגה לחברה. עד כה שילבה האטצ'יסון את התוכנה של iSkoot בדגמים סלולריים המופצים בשמונה מדינות. העסקה הנוכחית תיצור ל-iSkoot פוטנציאל רווחים גבוה, בזכות מודל חלוקת רווחים מכל מכירת טלפון. ההערכה היא שיימכרו מיליוני טלפונים כאלה בחצי השנה הקרובה.

לסקייפ 246 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם, והיא נחשבת לאחת מהחברות המעצבות מחדש את תעשיית הטלפון הגלובלית.

עד היום סירבו מפעילות סלולריות לאפשר גישה חופשית לסקייפ באמצעות הסלולר, על רקע חששות לפגיעה ברווחים. ניתן היה לקבל גישה לסקייפ ממגוון מכשירי סלולר, אך רק בתנאי של הורדת תוכנה של צד שלישי. דבר זה הרתיע את מרבית המשתמשים משימוש בסקייפ באמצעות הסלולר.

"טלפון הסקייפ יהיה הדוגמה הראשונה למפעילת סלולר המשיקה מכשיר שמטרתו לאפשר שיחות ללא תשלום על גבי האינטרנט מטלפון סלולרי", נמסר מחברת 3. "לשם כך מתבקשת חברה חדשנית שתאתגר את החשיבה המסורתית, ותציע מוצר ששאר החברות עדיין נרתעות ממנו", אמר מנכ"ל סקייפ, מייקל ואן סוואיי. "זוהי ניידות שלמה. סקייפ לקחה צעד ענק קדימה בזירת הסלולר".

מנכ"ל 3, קווין ראסל, אמר כי מטרת החברה היתה להפוך את האינטרנט בסלולר לנגיש יותר. "השירותים צריכים להיות קלים לגישה, והמחירים צריכים להיות הוגנים. הסלולר טומן פוטנציאל להרחבה מסיווית של הגישה לשיחות באמצעות האינטרנט", אמר.

השירות החדש יפעל החל מה-2 בנובמבר. בנוסף לבריטניה, טלפון הסקייפ של 3 יושק בין השאר גם באוסטרליה, דנמרק, איטליה והונג קונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully