וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביגבנד תפטר עד 20 עובדים

אסף רותם

30.10.2007 / 16:36

המדובר בכמעט 10% מכוח העבודה שלה בישראל. מניית החברה משלימה קריסה של כ-53% מהמחיר בהנפקה - 13 דולר

הצרות בחברת ביגבנד נמשכות והחברה, שתפרסם היום בלילה את תוצאותיה לרבעון השלישי, עוברת לפיטורי עובדים - כך נודע ל-TheMarker. החברה פיטרה 15-20 עובדים, קצת פחות מ-10% מכוח העבודה שלה בישראל.

הפיטורים אינם באים בהפתעה מוחלטת, שכן מניית ביגבנד מספרת במידה רבה את האכזבה מפעילותה: ביג בנד מתמודדת בימים אלה מול בקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה בתחילת החודש בבית המשפט המחוזי בצפון קליפורניה. בבקשה לתביעה נטען כי מנהלי ביגבנד, הדירקטורים שלה והחתמים אשר הנפיקו אותה, פירסמו מידע מוטעה בתשקיף הנפקת החברה במרץ האחרון. מניית החברה מגיבה בירידה של כ-0.5% בתחילת המסחר בוול סטריט, למחיר של 6.1 דולרים ומשלימה קריסה של כ-53% מהמחיר בהנפקה - 13 דולר.

נפילה של כ-30% מתוך קריסת המניה מיוחסת ליום מסחר בודד, ב-28 בספטמבר, לאחר שהחברה שיחררה אזהרת רווח חמורה לקראת תוצאות הרבעון השלישי. היתה זו אכזבה שנייה מביגבנד תוך כחצי שנה לאחר שתוצאות הרבעון השני אכזבו והחברה הנמיכה כבר אז את תחזית הרווח השנתית שלה.

ביגבנד מפתחת ומייצרת ציוד להעברת שידורי וידיאו עבור ספקיות שירותי טלוויזיה. הפלטפורמה שלה מאפשרת למפעילות שירותי כבלים ולחברות טלפון לספק למנויים שירותי וידיאו, קול ונתונים על גבי רשתות תקשורת וותיקות וחדישות.

ביגנבד היתה ההנפקה המדוברת ביותר מבין אלו של חברות ישראליות בנאסד"ק בשנה החולפת. החברה הונפקה לפי שווי עצום של כ-745 מיליון דולר על ידי מורגן סטנלי ומריל לינץ' כחתמים מובילים. את יום המסחר הראשון פתחה המניה בזינוק של כ-26%, אולם מאז ידעה בעיקר כיוון אחד - מטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully