וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יגמי נסגרת: הנהלת החברה הגישה בקשה לבית המשפט למינוי מפרק מרצון

צורי דאר

23.9.2001 / 14:42

הבקשה הוגשה היום, לאחר שהנהלת חברת הסטארט אפ לא הצליחה להשלים גיוס הון נוסף מבעלי מניות קיימים וממשקיעים חדשים, כדי להבטיח המשך פעילותה

הנהלת חברת הסטארט אפ ג'יגמי הודיעה היום כי המליצה לדירקטוריון החברה להסדיר את סיום פעילותה של החברה בדרך של פנייה לבית המשפט בתל אביב, בבקשה למינוי מפרק מרצון.

הבקשה לבית המשפט הוגשה היום (יום ראשון 23.9.01), לאחר שהנהלת החברה לא הצליחה להשלים גיוס הון נוסף מבעלי מניות קיימים וממשקיעים חדשים, כדי להבטיח את עתידה ואת המשך פעילותה של חברת ג'יגמי. הנהלת החברה, שדוד רובנר הוא היו"ר שלה, הגישה בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב למנות את עו"ד יוסף בנקל ממשרד ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות' כמפרק החברה.

בתחילת חודש מאי השנה, עם מינוי הנהלה ודירקטוריון חדשים, המשיכה ההנהלה החדשה במגמת ייעול וצמצום ההוצאות וההתחייבויות של החברה. במקביל ניסתה הנהלת החברה לגייס מקורות מימון מבעלי מניות קיימים וממשקיעים חדשים. הכישלון בגיוס כספים, הביא, כאמור, לסגירתה של החברה.

ג'יגמי פיתחה סוויץ' (מתג) המיועד לאפשר לחברות הסלולר להאיץ את מהירות העברת הנתונים על גבי רשתות סלולריות עד פי 10 מהמהירות המתקבלת על הרשת-כ-100 קילוביט לשנייה.

החברה נוסדה במקור כנט2וויירלס. החברה היתה אמורה להתמזג לתוך השלד הבורסאי של חברת סנסאר , אולם המיזוג לא התבצע בסופו של דבר עקב ההגבלות של רשות ניירות ערך האמריקאית. לאורך תקופה ארוכה סנסאר נסחרה כאילו כבר מוזגה לנט2וויירלס, ושוויה ייצג לג'יגמי (או נט2וויירלס) שווי של למעלה מ-2.5 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully