וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ממתינה להורדת ריבית - החוזים מצביעים על עליות קלות בפתיחה; אלווריון תיסחר על רקע הדו"חות

שירלי יום-טוב

31.10.2007 / 14:42

הריבית צפויה לרדת ב-0.25% ל-4.5%; לאחר המסחר - דו"חות אמדוקס; הכנסות ביגבנד נפלו ב-10%



החוזים העתידיים על המדדים בוול סטריט מצביעים כשעה וחצי לפני תחילת המסחר על עליות של כ-0.4%, בציפייה להורדת ריבית הערב בשעה 20:15 על ידי הבנק הפדרלי בארה"ב.



» דיון חם על המתרחש בוול סטריט - עכשיו ב-TheMarker Cafe



החששות מזחילת האינפלציה כלפי מעלה נותרו בעינם, כשברקע מחירי הנפט הגואים, אולם הפד כבר הבהיר בעבר כי הקשחת תנאי האשראי בגלל משבר האשראי שהחל בקיץ האחרון, לצד צניחה בשוק הדיור, מהוות איום על צמיחת הכלכלה האמריקאית, ובכך פתח פתח לציפיות להורדת ריבית. בחודש שעבר ירדה הריבית בשיעור חד של 0.5% וההערכות הן כי היום היא תרד ב-0.25% לרמה של 4.5%.



עוד מזירת המקרו - היום יגיעו נתונים ראשונים על הצמיחה ברבעון השלישי, שצפויים על פי הערכות הכלכלנים להצביע על האטה לרמה שנתית של 3.3% לעומת 3.8% ברבעון הקודם.



דו"חות הרבעון השלישי מוסיפים לזרום, והיום ידווחו בין היתר חברת כרטיסי האשראי מאסטרקרד ויצרנית המזון קראפט.



בשווקים בחו"ל נרשמות לרוב עליות. מדד הניקיי היפאני עלה בכ-0.5% אך בורסת הונג קונג איבדה 0.9%. באירופה נרשמות עליות קלות.



בין הישראליות יש מבול של דו"חות כספיים. אתמול לאחר המסחר דיווחה חברת , והיום בבוקר הגיעו תוצאות . דו"חות נוספים פירסמו גם , ולאחר המסחר תדווח ענקית הבילינג, .



אלווריון, יצרנית מערכות תקשורת אלחוטיות, סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות שיא של 60.6 מיליון דולר, עלייה של 39% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, ועלייה של 5% ביחס לרבעון הקודם. אלווריון היכתה את ממוצע התחזיות של 14 אנליסטים בוול סטריט, אשר חזו לה הכנסות של 60.51 מיליון דולר. החברה הציגה הכנסות שיא מפתרונות BreezeMAX, שהסתכמו ב-35 מיליון דולר.



הרווח הנקי היה 621 אלף דולר, או סנט אחד למניה. הרווח פרופורמה היה 2.4 מיליון דולר, 4 סנטים למניה - בהתאם לתחזיות האנליסטים בוול סטריט. התחזית לרבעון הרביעי עומדת על הכנסות של 65-61 מיליון דולר - מספרים העולים בקנה אחד עם ממוצע של 13 אנליסטים בוול סטריט הצופים לחברה הכנסות של 62.88 מיליון דולר. אמש זינקה המניה בכ-5% והיום היא מאבדת מעט גובה במסחר שלפני הפתיחה.



דו"חות ביגבנד, לעומת זאת, לא היו טובים: הכנסות החברה נפלו ב-10% מהרבעון המקביל ל-38.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד עצום של 12.2 מיליון דולר - 21 סנט למניה. זאת, לעומת רווח של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות חד פעמיות בגין אופציות למנהלים ועובדים והפחתות חד פעמיות, הרבעון היה מסתכם בהפסד פרופורמה של 2.7 מיליון דולר, או 5 סנטים למניה.



כפי שפורסם אתמול ב-TheMarker, החברה הודיעה על רה-ארגון ומטרתה למקד את מקורותיה בתחום רשתות הווידיאו. תוכנית ההתייעלות תכלול את פיטורי 15% ממצבת העובדים של החברה, 20-15 עובדים, וגם את סגירת אחת החטיבות. ביגבנד הונפקה בנאסד"ק במארס לפי מחיר של 13 דולר למניה. אתמול היא נעלה את המסחר במחיר של 6.7 דולרים.



חברת בי.וי.אר מערכות דיווחה על זכייה בחוזה גדול בהיקף של 19.5 מיליון דולר. החברה מפתחת ומייצרת מערכות אימון והדמיה (סימולטורים) לתחקור והדרכה עבור חילות האוויר, הים והיבשה ותספק למדינה באסיה מערכות מסוג אהוד, לאימון ותחקור קרבות אוויר.



לאחר שאיבדה מניית אמדוקס 10% בתוך 20 יום, תדווח הלילה על תוצאותיה הרבעוניות. ענקית הבילינג צפויה לדווח על הכנסות של 730 מיליון דולר ורווח של 53 סנט למניה - כך על פי התחזית הממוצעת.



חברת בי.או.אס הודיעה כי תרכוש את חברת Summit Radio האמריקאית תמורת 5 מיליון דולר. Summit, חברה פרטית מניו ג'רסי, עוסקת בפתרונות מוצרי אלקטרוניקה לתעשיית האוויוניקה והתעופה. בי.או.אס ציינה בהודעתה כי החברה המאוחדת אמורה להציג במהלך 2008 היקף מכירות של יותר מ-40 מיליון דולר לעבור לרווח (פרופורמה, בלא הוצאות חד פעמיות).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully