וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסלנס וגמולות רכשו אג"ח של נאוסיטי של אהוד בן ש"ך ב-55 מיליון שקל

שרון שפורר

31.10.2007 / 16:45

כך נודע ל-TheMarker; איגרות חוב של החברה בנות מח"מ של 4.1 נסחרות בתשואה של 8.84%



חברת הנדל"ן נאוסיטי מכרה היום אג"ח שלה בהן החזיקה עד כה בהיקף של 55 מיליון שקל לקופות הגמל של אקסלנס ולגמולות, החברה המנהלת של גדיש.



נאוסיטי היא חברה ציבורית מתוקף הנפקת אג"ח שביצעה במארס האחרון בהיקף של כ-190 מיליון שקל. היום איגרות החוב של החברה שהינן בנות מח"מ של 4.1 נסחרות בתשואה של 8.84% מול 3.36% באג"ח מדינה עם מח"מ דומה. העסקה עם אקסלנס וגמולות התבצעה במחיר של 94 אגורות בעוד האג"ח נסחרות היום בבורסה במחיר של 95 אגורות. ברבעון האחרון ריכזו איגרות החוב האלו מחזור של כ-670 אלף שקל בממוצע ליום.



נאוסיטי הוקמה ב-2003 והיא נשלטת על ידי חברת פטרולגז של אהוד בן ש"ך, המשמש גם כיו"ר החברה, ועל ידי יואב מורן שמשמש מנכ"ל החברה. כל אחד מהם מחזיק ב-29.7% ממנה. החברה עוסקת בעיקר בתחום היזמות למגורים (כ-75%) - ובתחום הנדל"ן המניב (25%). יש לה פרויקטים ברומניה בהם קניון בהקמה בקונסטנצה ובפולין.



בנוסף הקימה קרן נדל"ן בשם פועלים רילאסטייט פאנד בשיתוף עם פועלים שוקי הון וארנון רבינוביץ שמטרתה השקעה בנדל"ן בעיקר במדינות מזרח אירופה. נאוסיטי מחזיקה ב-50% מהשותף המנהל של הקרן שזכאי ל-20% מרווחיה ולדמי ניהול שנתיים של עד 2.75% מנכסי הקרן.



הכנסות נאוסיטי הגיעו במחצית הראשונה של השנה לגובה של כ-11 מיליון שקל - שיפור משמעותי מול התקופה המקבילה שנה קודם לכן, אבל יחד עם זאת היא עדיין מציגה הפסד מפעילות כמו גם בשורת הרווח לפני מס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully