וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירה מנהלית: הליך הערעור של בחינות התמחות שלב א' ברפואת ילדים פסול, בלתי סביר ויש לבטלו

עמית בן-ארויה

31.10.2007 / 17:41

כך טוענים שלושה רופאים בעתירה שהגישו היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב



הליך הערעור של בחינות התמחות שלב א' ברפואת ילדים פסול, בלתי סביר ויש לבטלו. כך טוענים שלושה רופאים בעתירה מינהלית שהגישו היום (ד') לבית המשפט המחוזי בתל אביב.



הרופאים, המיוצגים על ידי עורכי הדין אילן בומבך ויריב רונן, דורשים מההסתדרות הרפואית האחראית על הבחינות את שאלון הבחינה והתשובות הנכונות לאותן שאלות בהם שגו לכאורה ודפי התשובות שמולאו על ידם. כמו כן, בעתירתם דורשים הרופאים לברר לאילו תשובות אישרה ההסתדרות הרפואית שתי תשובות נכונות או יותר. בנוסף, הם מבקשים לדעת על מה הסתמכה ההסתדרות הרפואית כשקבעה כי הרופאים שגו בעשרות תשובות שהביאו לכישלון בבחינה.



שלושת הרופאים דורשים דיון דחוף בעתירה בשל העובדה כי תאריך הבחינה הקרובה, שלב ב', ייערך בעוד שבועות ספורים ואילו המועד הבא לבחינה זו הוא במארס 2008. לפי העתירה, ציון עובר בשלב א' הוא 65, ואילו ציוניהם של השלושה גבוליים מלמטה: לאחר הערעור הם השיגו 64, 64 ו-62.



אחד הקשיים בה נתקלו הרופאים בערעור, כך עולה מהעתירה, הוא שהפעם הראשונה בה הם זוכים לעיין בשאלות (לאחר הבחינה) היתה במועד הערעור עצמו. "העותרים אמורים לשחזר בראשם יותר מ-60 שאלות עליהן הם מסרו תשובה לא נכונה, ואז לפתוח במרוץ נגד השעון בתוך מועד הליך הערעור".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully