וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד חדש לתפקיד מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה: עומרי לוטן קיבל הצעה מתנובה להחליף את ליעד כהן

עדי דברת

31.10.2007 / 18:45

כך נודע ל-TheMarker; כהן אמור להחליף את מנכ"ל תנובה הנוכחי, אריק רייכמן, החל מסוף השנה



מועמד חדש לתפקיד מנכ"ל תשלובת החלב בתנובה. ל-TheMarker נודע כי עומרי לוטן קיבל הצעה מתנובה לשמש כמנכ"ל תשלובת החלב במקום ליעד כהן. כהן אמור להחליף את מנכ"ל תנובה הנוכחי, אריק רייכמן, החל מסוף השנה.



לוטן לא יוכל להתמנות לתפקיד עד שיסיים את תפקידו הנוכחי בחצי השנה האחרונה כמנכ"ל פלסטרו מערכות השקייה בע"מ. בימים אלה מתנהל משא ומתן בין פלסטרו לחברת הציוד המכני חקלאי האמריקאית "ג'ון דיר", בסופו אמורה האחרונה לרכוש את פלסטרו. העסקה, שאמורה להיחתם עד סוף חודש נובמבר, תאפשר ללוטן לממש מיידית את האופציות שלו בפלסטרו. לוטן מחזיק ביותר מ-745 אלף אופציות ובמידה ויממשן ישלשל לכיסו רווח של כ-4.2 מיליון שקל. כשלוטן מונה למנכ"ל פלסטרו, בחודש אפריל השנה, אותן אופציות היו שוות 2.3 מיליון שקל בלבד.



לוטן שימש בעבר, בין היתר, כמנכ"ל טבעול ועבד שנים ארוכות בפרוקטר אנג גמבל, שם שימש גם כמנהל המותג פמפרס וכמנהל חטיבת היופי בהולנד. בהמשך עבר לנהל את חטיבת חומרי הניקוי באנגליה ואחר כך היה מנהל השיווק של החטיבה באירופה כולה. התפקיד האחרון שלו ב-P&G היה המנהל העולמי לתחום הפיתוח העסקי. הרקע הבינלאומי של לוטן, הולנדי במקור, בתחום המזון, עשוי לסייע לו בקבלת התפקיד, מאחר ולתנובה יש שאיפות התרחבות לשווקים מתפתחים בעולם.



מועמדת נוספת לתפקיד היא חגית אדלר, ראש אגף תשלובת החלב בתנובה.



לא ניתן היה להשיג את תגובת לוטן עד למועד סגירת הידיעה.



מתנובה נמסר: "לא היו דברים מעולם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully