וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת השמות על תפקיד הממונה על אגף התקציבים באוצר מתחממת: שמו של רם בלינקוב עולה שוב כמועמד המוביל

טל לוי

31.10.2007 / 20:26

בלינקוב, כיום מנכ"ל משרד הפנים ולשעבר מנכ"ל HOT, מקורב מאוד לשר האוצר רוני בראון



כבר הרבה זמן שבמשרד האוצר מחפשים מחליף לממונה הנוכחי על אגף התקציבים, קובי הבר, שצפוי לפרוש מתפקידו לאחר אישור תקציב 2008. כמו תמיד, פינוי תפקיד כה בכיר מעורר מייד את בורסת השמות.



אחד השמות שרצים בחודשים האחרונים הוא מנכ"ל משרד הפנים, רם בלינקוב, המקורב מאוד לשר האוצר רוני בראון. למעשה, שימש בלינקוב כיד ימינו של בראון בעת שהאחרון היה שר הפנים והשניים נמצאים ביחסים טובים כבר שנים רבות.



עד יולי 2007 שימש בראון בתפקיד שר הפנים אולם אז מונה לתפקיד שר האוצר במקום אברהם הירשזון. עם מינויו של בראון עלה שמו של בלינקוב כמועמד לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר, אולם בלינקוב אמר כי המנכ"ל שכיהן אז (וגם היום), ירום אריאב, עושה עבודה טובה וכי השניים ביחסים טובים. ככל הידוע, בלינקוב גם אינו מעוניין בתפקיד החשב הכללי אם כי הוא מעוניין בסיום כהונתו של ירון זליכה בתפקיד, מכיוון שלדעתו הוא גורם שם לנזק.



אם אכן ימונה בלינקוב לתפקיד ראש אגף התקציבים, הוא יחוייב בתקופת צינון בת שנה עד שישוב לפעילות במגזר העסקי - מה שעשוי לטרפד את המהלך. לבלינקוב עבר עשיר הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי העסקי: בשנים 1990-1983 עבד במשרד האוצר, ובתפקידו האחרון במשרד היה סגן ראש האגף האחראי לתקציבי משרדי התחבורה, התקשורת, המשפטים, האוצר והכלכלה, ולנושא המים. בהמשך עבר למגזר העסקי ושימש סמנכ"ל כלכלה ולוגיסטיקה בבזק, מנכ"ל 012 קווי זהב ומנכ"ל HOT.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully