וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT מעבירה הילוך ל-7 מגה

ערן גבאי

1.11.2007 / 10:52

הוט מנסה לנצל את החיסרון בתשתית של בזק המתחרה, שמוגבלת ביכולתה לספק רוחבי פס גבוהים רק לכ-60% ממנוייה

בזמן שהמתחרה בזק דווקא יוצאת בשיווק חבילת גלישה של 4 מגה, חברת הכבלים הוט ממשיכה להעלות את מהירות הגלישה בישראל והיא מודיעה על שיווק חבילת גלישה במהירות של 7 מגה.

המטרה של חברת הכבלים כפולה: מצד אחד היא רוצה להגדיל את הפער מבזק ולשמש כחברה שקובעת את החדשנות בתחום קישוריות התשתית באינטרנט; מצד שני, ואולי חשוב מכך, הכבלים מנסים לנצל את העובדה שבזק, בתשתית הנוכחית שלה, מוגבלת לספק רוחבי פס גבוהים (עד 5 מגה) רק לכ-60% ממנוייה.

בזק מעוניינת אמנם בשדרוג רשת התקשורת שלה לרשת IP מלאה, במסגרת הקמת רשת NGN (רשת הדור הבא) - אך מצפה להקלות רגולטוריות לפני שתתחייב להשקעה שעשויה להגיע לרמה של כ-500 מיליון דולר.

מקלים על הגולשים ה"כבדים"

החבילה החדשה של הכבלים כוללת מהירות הורדת קבצים (Download) של 7 מגה ביט בשנייה, ומהירות העלאת קבצים (upload) של 700 קילו ביט בשנייה. בכבלים אומרים כי השקת המהירות החדשה באה לתת מענה לגולשים "כבדים" המשתמשים ברשת לצורך העברת קבצים גדולים ומשחקי רשת.

יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT, אומר כי "המהפך שחל השנה בשוק האינטרנט הישראלי והעובדה כי HOT גייסה ברבעון השני 50% מנויי אינטרנט יותר מבזק מעידה יותר מכל כי הגולש הישראלי מעריך את העובדה ש-HOT היא החברה המציעה את האינטרנט המהיר בישראל בפריסה ארצית. השילוב של האינטרנט המהיר בישראל יחד עם הצעת הטריפל (טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה) הפך את HOT לחברת האינטרנט המועדפת בישראל".

לדברי HOT, החברה חולשת על כ-40% מנתח שוק האינטרנט בישראל עם יותר מ-570 אלף בתי אב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully