וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון שטרן מונה למשנה למנכ"ל מקאן

עדי דברת

4.11.2007 / 9:58

עד כה כיהן כמנכ"ל יוניברסל מקאן. במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל הקבוצה ינהל שטרן את הפעילות המסחרית של הקבוצה

שינויים נוספים במבנה הנהלת מקאן אריקסון: אלון שטרן, מנכ"ל יוניברסל מקאן, מונה למשנה למנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון וליו"ר יוניברסל מקאן. במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל הקבוצה ינהל שטרן את הפעילות המסחרית של הקבוצה. במקומו של שטרן, כמנכ"ל יוניברסל מקאן, מונה דן אלעזרי, ששימש כמשנה למנכ"ל יוניברסל מקאן.

השינויים בקבוצת הפרסום מגיעים זמן קצר אחרי המהפך שהתרחש שם באחרונה - לפני כ-3 שבועות הודיע היו"ר ומבעליה של הקבוצה בישראל, אילן שילוח, כי הוא מפטר את מנכ"לי משרד הפרסום אורן פרנק ושירה מרגלית וחוזר לנהל את משרד הפרסום בפועל. הפיטורים, לדברי שילוח, הגיעו על רקע התבטאויות של פרנק נגד לקוחה הגדול ביותר של מקאן, נוחי דנקנר, בעלי קבוצת אי.די.בי, המחזיקה, בין היתר בסלקום, חוגלה קימברלי וברק. את מרגלית הוציא שילוח לחופשת הלידה המתוכננת שלה מוקדם מהצפוי עקב התבטאויות שלה בעבר נגד לקוח עוגן אחר של המשרד - סלקום.

יוניברסל מקאן היא חברת המדיה הגדולה בישראל אשר רוכשת מדיה עבור לקוחות מקאן ומשרדי פרסום אחרים.

בנוסף למשרד הפרסום כוללת קבוצת מקאן את משרדי הפרסום מקאן בוטיק ומקאן טופר, משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל, חברת המדיה יוניברסל מקאן, חברת ייעוץ התקשורת ויחסי הציבור McCann Press , חברת קידום המכירות מומנטום וחברת המיתוג פיוצ'ר בראנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully