וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום העבודה מעדיפים וואלה!

6.11.2007 / 14:00

סקר TIM לחודש אוקטובר מראה כי מבין האתרים הישראליים פורטל וואלה! מוביל בחשיפה אליו בין הגולשים ממקום העבודה

צמרת האתרים הנצפים ביותר נותרה בחודש אוקטובר כשהיתה, כך מראה סקר TIM לחודש אוקטובר. בראש הרשימה ניצב אתר גוגל עם 90.6% חשיפה - עלייה של 2% מחודש ספטמבר. במקום השני ניצב פורטל וואלה! עם 72.5% חשיפה - ירידה של כ-1% מן החודש הקודם, ובמקום השלישי עומד לו אתר ynet עם 57.9% חשיפה - ירידה של כ-3.5% מן החודש שעבר.

חודש אוקטובר היה החודש הראשון בו החל ערוץ 10 לקדם באופן משמעותי את אתר הבית שלו - נענע10 - באמצעות תכניותיו וקטעי הפרומו בטלוויזיה. התמיכה הטלוויזיונית סיפקה לאתר עלייה של כ-2% באוקטובר ל-34% חשיפה.

לעומת ערוץ 10, אתר קשת ממשיך במגמת הירידה שהחלה באוגוסט. אחוזי החשיפה אליו ירדו החודש ב-2% ל-12% בלבד. אתר הבית של הזכיינית רשת שמר על יציבות עם 10.5% חשיפה, לעומת 10.1% בחודש הקודם.

השבוע פורסם כי מעריב ונענע10 נמצאים במגעים לרכישת אתר לוח יד 2 שמוערך בשווי של 20 מיליון דולר. השווי המכובד הוכיח את עצמו בחודש אוקטובר בו רשם האתר עלייה מרשימה של 5% בחשיפה ל-22.5%.

בזמן שעבדת

עובדה ידועה היא, וכבר הודענו למחלקת מחשבים, שבמקום העבודה שלכם יש בעיה עם עכברי המחשב. הם נוטים להיות עצמאיים לפתע ולגלוש בעצם אל אתרים מאד מעניינים שאינם קשורים בהכרח לחומר העבודה. אז באמת לאן גולשים גולשי ישראל כשהם נמצאים במקום העבודה שלהם?

סקר TIM מראה שצמרת הגלישה נותרת זהה לזו של הבית. גוגל בראש עם כ-86% חשיפה, למקום השני עלה באוקטובר פורטל וואלה! עם כ-60% חשיפה ובמקום השלישי ynet עם 56.7% חשיפה.

אתרי הכלכלה דה מרקר וגלובס זהים בחשיפה אליהם ממקומות העבודה עם 15.2%.

איך נעשה הסקר

סקר TIM המקוון, שנערך בקרב מדגם של 798 גולשי אינטרנט, מציג את נתוני הרייטינג של אוכלוסיית הגולשים היהודית בישראל לחודש אוקטובר, מגילאי 13 ומעלה.

לפי חברת טלסקר היקף השימוש באינטרנט נאמד בכ-3.9 מיליון גולשים המהווים כ-55% מכלל אוכלוסיית המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully