וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורמת טכנולוגיות התגברה על רבעון חלש

אסף רותם

7.11.2007 / 1:32

החברה החמיצה את תחזית ההכנסות, אולם עקפה את תחזית הרווח עם 15.8 מיליון דולר בשורה התחתונה

הגידול בכושר ייצור החשמל ועליית מחיריו עזרו לאורמת טכנולוגיות, החברה הבת של אורמת תעשיות, להתגבר על רבעון חלש יחסית בתחום מכירת המוצרים ולרשום גידול של 2.2% בהכנסות לעומת הרבעון השלישי בשנה שעברה, לכ-79.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 15.8 מיליון דולר, או 41 סנט למניה, זאת לעומת רווח של 13.9 מיליון דולר או 39 סנט למניה ברבעון המקביל. בחברה ציינו כי הוצאת מס מופחתת בכ-2 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל תרמה לרווח הנקי.

התחזית הממוצעת של האנליסטים בוול סטריט, לפי אתר יאהו פייננס, היתה להכנסות של 80.7 מיליון דולר ורווח פרופורמה של 31 סנט למניה.

ברבעון השני של השנה עקפה החברה את תחזיות האנליסטים, עם מכירות של 84.1 מיליון דולר ורווח של 8.5 מיליון דולר.

הכנסות החברה במגזר מכירות החשמל, המגזר החשוב והרווחי יותר של טכונולגויות, צמחו ברבעון השלישי של 2007 בכ-8.9%, לעומת הרבעון המקביל ל-61.4 מיליון דולר. שולי הרווח הגולמי במגזר זה היו 42.3%, בדומה לרבעון המקביל. ההכנסות במגזר המוצרים האחרים נפלו בכ-15.8% ברבעון החולף לעומת הרבעון המקביל, לכ-18.1 מיליון דולר ושולי הרווח נשחקו מהרבעון המקביל לכדי 16.7%.

מנכ"לית החברה, דיתה ברוניצקי הגיבה על הדו"חות ואמרה: "היה לנו רבעון טוב במונחי התוצאות התפעוליות והתקדמות העסקים. הגענו לשיא ייצור במפעלינו בקליפורניה שנבעו מפעילותנו ברבעון הראשון, ובפרט אמורים הדברים לגבי קומפלקס אורמסה. הצמיחה שלנו הוכיחה את יכולתנו להפוך הזדמנויות לתוצאות. צמיחה זו נבעה מהגדלת כושר הייצור ומעליית המחירים מול חברת האנרגיה של קליפורניה".

ברוניצקי התייחסה בכך להעלאת תעריפים בחוזים עם חברת החשמל של דרום קליפורניה (SCE), אשר נכנסה לתוקף במאי השנה, והוסיפה להכנסותיה של אורמת טכנולוגיות כ-8 מיליון דולר בשנה.

במגזר המוצרים, הכנסות אורמת טכנולוגיות היו נמוכות יחסית לרבעון הקודם, עקב עיתוי השלמת הפרויקטים.

לגבי המשך השנה, ברוניצקי דבקה בתחזית הקודמת: הכנסות של 214 מיליון דולר ממגזר החשמל, בעוד ההכנסות ממגזר המוצרים יהיו קרובות יותר לרף העליון של התחזיות שהחברה סיפקה בעבר, קרי: 70-72 מיליון דולר.

אנליסטים מצפים מאורמת טכנולוגיות לרווח פרופורמה של 19 סנט למניה ברבעון הרביעי, תחת הכנסות של 76.1 מיליון דולר. לפני כשבועיים השלימה החברה גיוס של 155 מיליון דולר. היום נסחרה מניית החברה לפי מחיר של 53.8 דולר, המשקף לה שווי של כמעט 2.1 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully