וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל תרו: ההנפקה המתוכננת לא תתקיים במועד שנקבע; עשויה להידחות בשבועיים עד חודש

גיא ימין

23.9.2001 / 22:05

ההנפקה תוכננה לשבוע האחרון של ספטמבר; החברה מצויה ברוד שואו בארה"ב; המנכ"ל: "יש תחושה של משבר בשוק. נצטרך להמתין לתוצאות הרוד שואו"

חלון ההנפקות בוול סטריט נסגר כמעט לחלוטין כבר לפני חודשים רבים, אך ההתרחשויות בארה"ב מאלצות גם תכנונים בעלי תאריך מוגדר להישאר על הנייר בשלב זה. וכך, תרו , שתיכננה הנפקה בהיקף של 242 מיליון דולר בשבוע הרביעי של חודש ספטמבר, נאלצת לדחות את התוכניות, עקב התעכבות ההליכים המקדימים להנפקה, בהם הרוד שואו.

בכמה זמן תידחה ההנפקה? זו שאלה שהנהלת תרו אינה מעוניינת להתחייב לגביה. היא תלויה בגורמים שרק לפני מספר שבועות היו נשמעים דמיוניים בוול סטריט, כמו המצב המדיני בארה"ב.

שמוליק רובינשטיין, מנכ"ל תרו, מעריך כי ההנפקה תידחה לטווח של שבועיים, אך ייתכן, כך הוא אומר היום, שהיא תצא אל הפועל רק עוד חודש. בשלב זה מצויה החברה ברוד שואו ברחבי ארה"ב, גם באזור ניו יורק, וזה צפוי להימשך במשך השבועיים הקרובים.

"ההיענות וההשתתפות ברוד שואו ערות, אבל בשלב זה לא ניתן להעריך כיצד יתמחרו המשקיעים המוסדיים את מחיר המניה בהנפקה. יש תחושה של משבר, ורק אחרי ששלב זה יסתיים נוכל להעריך היכן אנו עומדים", אומר רובינשטיין.

תרו מתכננת הנפקתן של 3.2 מיליון מניות, אותן תמכור לציבור. כמו כן מתכננת החברה הצעת רכש במסגרתה יציעו בעלות העניין בחברה המשפחות לויט ומורוס, הקשורות בתרו מזה עשרות שנים, 1.8 מיליון מניות.

שאלת קיומה של ההנפקה במהלך החודש הקרוב תלויה מן הסתם בתמחור אותו יצליחו החתמים להשיג. לא מן הנמנע שבמידה שזה לא יהיה אטרקטיווי עבור החברה, שזכתה לחיבוק אוהד מהמשקיעים עד כה, תחליט תרו לדחות את ההנפקה למועד מאוחר אף יותר, או להקטין את מספר המניות שהיא מציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully