וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הענק בבריטניה דורשות חקירה ממשלתית נגד מיקרוסופט

רויטרס

23.9.2001 / 18:40

ארגון המייצג את גלקסו, Shell, מרקס אנד ספנסר ואחרות טוען כי תמחור חדש יקפיץ ב-100% את העלויות

פורום התשתיות בבריטניה, טיף (tif), גוף המייצג כמה מהחברות הגדולות בממלכה המאוחדת, הודיע כי ביקש מממשלת בריטניה לפתוח בחקירה בנוגע למדיניות המחירים של מיקרוסופט .

טיף, אשר בין חבריו נמצאות חברת התרופות גלקסו סמיתקליין, חברת הנפט Shell, ומרקס אנד ספנסר, שלח ביום שישי מכתב לשרת המסחר והתעשייה, פטרישה יואיט, בבקשה כי הממשלה תפנה את החקירה למשרד הסחר ההוגן (OFT), כך מסרה דוברת טיף לרויטרס.

מדיניות המחירים החדשה של מיקרוסופט עלולה לעלות לחברות טיף 1.2 מיליארד דולר נוספים במחזור השקעה טיפוסי של ארבע שנים, נאמר בהודעת הארגון.

הקבוצה אמרה כי מבנה התמחור החדש יגרום לקפיצה של 100% בעלויות רשיונות תוכנה של מיקרוסופט בארבע השנים הקרובות, מכיוון שחברת התוכנה מאלצת אותם לרכוש תוכנה חדשה בכל פעם שהן צריכות לשדרג את מערכותיהן.

מיקרוסופט מתכננת להוציא לשוק את הגירסה החדשה של מערכת ההפעלה חלונות בחודש הבא.

"הכסף הזה לא נכלל בתקציבי הארגונים, איפה אפשר למצוא אותו... האם מיקרוסופט מבינה את ההשפעה המזיקה של מדיניות המחירים שלה על חברות בריטיות?" אמר דיוויד רוברטס, מנכ"ל טיף. 98 החברות בארגון מוציאות מדי שנה 26 מיליארד דולר על השקעות בתחום הטכנולוגיה.

מיקרוסופט לא היתה זמינה לתגובה. מנהל רישיונות התוכנה של מיקרוסופט, דאנקן ריד, צוטט ב"סאנדיי טלגרף" באומרו כי הוא מאוכזב שלקוחות החברה נדרשו לפעולה זו. ריד אמר לטלגרף כי מבנה התמחור החדש נועד לפשט את השדרוגים. לדבריו, רק 20% מהמשתמשים עלולים לספוג עלייה במחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully