וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרום: בשלב ראשון ימוזגו חברות הכבלים רק בתשתית

ערן גבאי

23.9.2001 / 18:38

הבעיות הפיננסיות של החברות לא רלוונטיות

"לא הופעל לחץ חריג דווקא הפעם. אומנם הועלתה הטענה כאילו הבנקים מתנים את מימון הפעילות השוטפת במיזוג מיידי ומלא, אך נימוק זה לא רלוונטי", כך אומר דרור שטרום, הממונה על ההגבלים העסקיים, בהתייחסו לפגישתו עם שלוש חברות הכבלים ועם שר התקשורת, ראובן ריבלין, ביום חמישי האחרון.

"החלטתי לאפשר בשלב ראשון מיזוג בתשתית בלבד היא סופית. רק בשלב מאוחר יותר אאפשר מיזוג גם בתוכן. אנחנו חייבים לוודא שחברת הלוויין מבססת את מעמדה בשוק, לבוא כבר היום ולנחש מראש מתי זה ייקרה זה לא פרגמטי שכן הנסיבות משתנות", אומר שטרום.

"צריך לקחת בחשבון שהכבלים החלו בשיווק הטירינג והולך להם יפה בשיווק הממירים הדיגיטליים".

בתגובה לפרסום המסמך הפנימי של בזק, ממנו עולה כי חברת הלוויין, על פי דעת בעלי המניות שלה, תציג צמיחה גבוהה במספר מנוייה, בסעיף ההכנסות והרווח, ובנתח השוק, אומר שטרום כי "המסמך מרשים, אך אין לשכוח שייתכן שהוא מגמתי, הרי מטרתו להוכיח למה כדאי לבזק להזרים עוד כסף ל-YES. בכל מקרה, אני אקבל אותו לידי ואוכל לאעמיק בו ולבחון את המספרים שמוצגים בו. לא הייתי לוקח את המסמך הזה יותר מדי ברצינות, אלא כנבואות לעתיד".

באשר למועד פרסום החלטתו הרשמית בנושא מיזוג הכבלים, אומר שטרום כי "שבוע הבא זה מועד אופטימי מידי. סביר שנפרסם את הודעתנו אחרי החגים. ברור שנעשה את זה כמה שיותר מהר כי אי אפשר להשאיר את השוק כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully